Pandemia de coronavirus a reorganizat complet viața profesională și cea personală și a schimbat, poate chiar definitiv, conform unor studii, comportamentele de consum. Au apărut noi modele de afaceri, iar activitatea celor mai multe companii s-a reinventat prin implementarea de soluții digitale și tehnologice, pentru a funcționa în noul peisaj global.
Tehnologia va continua să joace un rol deosebit de important în viețile noastre și în 2021, impactându-ne la fel de mult precum a făcut-o anul trecut, consideră specialiștii Wizrom Software, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori și integratori de software de business din România.
Anumite tendințe ori comportamente de consum s-au schimbat, însă, complet, ca urmare a crizei sanitare, și au generat noi modele de business.
“În momentul de față, chiar dacă debutul campaniilor de vaccinare la nivel global nu ne pot oferi un orizont de timp clar pentru întoarcerea la o variantă de viață personală și profesională cu mai puține limitări, ele ne oferă, totuși, speranța într-un context economic și social mai bun. De aceea, în 2021, vedem o nevoie clară de mai multă predictibilitate, pe care companiile încearcă să și-o creeze prin planuri concrete de investiții și transformare. Anul trecut, tehnologia a jucat un rol-cheie în a face posibilă adaptarea reactivă la situație. Acum, companiile vor să se pregătească proactiv pentru revenire, ceea ce înseamnă și mai multă tehnologie, tot mai multe investiții în IT și, în special, în softurile de business”, punctează Adrian Bodomoiu, Director General în cadrul Wizrom Software.
Mai multe pe Start-up