OBIECTE DE ACTIVITATE
Compania APT este o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări in domeniul resurselor umane și al comunicarii. Activitatea se circumscrie in jurul următoarelor nuclee care funcționeaza sub brandul APT:
(a) Recrutare si selecție de personal, (b) Executive search, (c) Muncă temporară, (d) Salarizare si administrare personal, (e) Training si dezvoltare profesională, (f) Consiliere in carieră si outplacement, (g) Dezvoltare și implementare de soluții software pentru resurse umane și (h) Marketing si comunicare.
SCURTĂ DESCRIERE
- Joint venture Româno – American, fondat în 1994
- Certificare ISO9001 pentru activitatile de recrutare si evaluare de personal, munca temporara, salarizare
- Coduri CAEN principale: 7830, 8559, 6201
Pornind la drum ca una dintre primele companii de servicii de resurse umane din România, APT a evoluat în mod natural și și-a extins aria de servicii și de competență pentru a ține pasul cu provocările unui mediu de afaceri în continuă schimbare și pentru a satisface cerințele din ce în ce mai exigente si complexe ale clienților.
Astăzi, având o echipă de 48 consultanți, peste 1700 de angajați in proiecte de muncă temporară si outsourcing, APT se clasează pe locul 5 furnizori de profil din România, având clienți diferite companii multinaționale.
În decursul celor 20 ani de funcționare, Grupul APT s-a dezvoltat organic bazându-se pe o strategie de creștere in două direcții: (1) personalizarea serviciilor astfel incât să raspundă celor mai variate cereri ale clienților si (2) eficientizarea operațiunilor prin folosirea instrumentelor de lucru moderne si a aplicațiilor software create de propria echipă.
Abordarea proiectelor prin prisma personalizării si precizia platformelor online, convergent echilibrate de permanentul feed-back al clienților, au condus în timp, la un grad sporit de calitate si flexibilitate a serviciilor APT.
OPORTUNITAȚI DE AFACERI
Mai mult decât un simplu furnizor de servicii de resurse umane! Prin diversificarea portofoliului, APT pune la dispoziție și alte două categorii de servicii: marketing și comunicare, precum și Software-as-a-Service (SaaS), pentru a asigura maxima eficiență a proceselor de resurse umane și un net avantaj competitiv.
Ceea ce face unice și valoroase aplicațiile APT este că ele s-au născut din experiența și exigența lucrului de specialitate efectiv și din dorinta eficientizării proceselor specifice de resurse umane. Platformele web APT sunt puternic ancorate în realitate și sunt validate prin administrarea a mii de angajați în beneficiul clienților noștri.
GAMA DE SERVICII APT:
- servicii BPO implementate conform condițiilor de performanță cerute de client, cu garantarea obiectivelor de business și a calității rezultatelor;
- plasarea de personal în misiuni de muncă temporară;
- servicii HR: executive search, recrutare & selecție, salarizare, managementul beneficiilor, administrarea dosarelor de personal, relația cu angajații, managementul performanței, dezvoltarea personalului și managementul carierei;
- închirierea de platforme web pentru susținerea activităților de HR (SaaS);
- consultanță pentru definirea strategiei de resurse umane, analiză și diagnoză organizațională; consiliere in cariera
- programe de dezvoltare profesională și a competențelor personale (soft skills)
- servicii de comunicare internă – ateliere de lucru în echipă, evenimente pentru creșterea coeziunii echipei (teambuilding);
- marketing – organizări de evenimente, marketing online, prezentări de produse și realizarea de campanii promoționale.
Pentru a afla mai multe detalii vă invităm să ne vizitați online la adresa www.apt.ro, sa ne contactati la office@ apt.ro și să ne faceți onoarea de a ne considera prietenii dumneavoastră pe www.facebook.com/apt.group.hr