v8 și Laurul te invită să descoperi gustul copilăriei în fiecare pahar

Laurul Siropul Laurul


Într-o lume a vitezei și a tehnologiei, unde amintirile se estompează sub presiunea cotidianului, v8 lansează, în urma pitch-ului de creație Laurul, o campanie ce reînvie farmecul copilăriei autentice: "Gustul copilăriei în fiecare pahar. Din 1940". O invitație la simplitate, bucurie și conexiune, valori ce definesc și unesc mai multe generații.


Conceptul campaniei, născut din dorința de a reconecta publicul cu puritatea și inocența anilor copilăriei, evocă momente idilice, conturate de jocuri simple, zmeie colorate de pe cerul albastru și povești spuse în familie, înconjurate de aroma unui sirop aromat, din ingrediente naturale.


Campania, structurată în două etape, a debutat cu un spot digital emoționant, ce surprinde legătura specială dintre o mamă și fiul său:  o oglindire a valorilor transmise din generație în generație, unde simplitatea, imaginația și curiozitatea sunt ingredientele unei copilării fericite.


Oferim un moment, în care la un pahar de sirop, mămicile împreună cu cei mici, vor depăna poveștile de peste zi. Vor transmite mai departe bucuria jocului în natură, a zilelor pline râsete de odinioară. Misiunea noastră este să oferim momente de bucurie și conexiune…, a declarat Cristina Micula, Director de Marketing Laurul.

 

Nu am vrut doar să readucem în prim-plan gustul autentic al copilăriei, ci să invităm la reconectare cu valorile fundamentale în care credem: bucuria simplității, magia jocului și căldura conexiunii umane. Campania este un îndemn de a prețui momentele simple, acele clipe magice care ne definesc și pe care le transmitem cu dragoste generațiilor următoare. A spus Laura Ionescu, Creative Director v8.

 

Această campanie este o declarație de dragoste pentru copilărie și pentru valorile care ne definesc ca oameni. Ne bucurăm că am putut contribui la crearea unui spațiu de dialog și de reflecție asupra importanței conexiunii umane și a bucuriei de a trăi frumos, simplu, a adăugat Sandra Cristu, Group Creative v8.

 

Campania a fost susținută de OOH și amplificări în Social Media, printre care și un concurs cu influenceri în luna decembrie, în care Ela Crăciun și Ruxandra Luca și-au invitat comunitățile să participe într-un giveaway, având ca premiu o ediție limitată de trei pahare cu design original Laurul.