Tommy Hilfiger anunță că Patrick Schwarzenegger, starul celui de-al treilea sezon extrem de așteptat din The White Lotus, a purtat TOMMY HILFIGER la evenimentul de final de serie a serialului din Westlake Village, California, pe 6 aprilie 2025. Alăturându-se pentru prima dată familiei Tommy ca imagine a campaniei din toamna anului 2024, steaua în ascensiune Patrick Schwarzenegger continuă să strălucească în timp ce sărbătorește finalul unuia dintre cele mai mediatizate seriale de televiziune, continuându-și totodată călătoria alături de brand.
Patrick a purtat un blazer din coleția de primăvară 2025 TOMMY HILFIGER. Blazerul în dungi de culoarea fildeșului, împreună cu pantaloni din in asortați reprezintă o abordare fresh a costumului clasic. Look-ul face aluzie la moștenirea nautică a brandului, în timp ce reface elementele esențiale de sezon printr-o perspectivă contemporană.
Prima campanie a lui Patrick cu TOMMY HILFIGER a avut-o ca protagonistă pe logodnica sa, Abby Champion, surprinzând legătura lor din viața reală și sprijinul reciproc. Cuplul s-a alăturat familiei Tommy pentru o vară de vis în Caraibe la „The Hilfiger Resort”, cufundându-se într-o lume vibrantă a luxului maximalist pe insula Canouan, St. Vincent și Grenadine. Patrick a susținut-o, de asemenea, pe Abby din primul rând la defilarea TOMMY HILFIGER Spring 2025, care a avut loc la bordul MV John F. Kennedy, un fost feribot din Staten Island, în timpul Fashion Week de la New York, în septembrie 2024.
UNDE: WESTLAKE VILLAGE, CALIFORNIA
CÂND: 6 APRILIE 2025
PRODUS: PANTALONI LARGI DUNGAȚI DIN AMESTEC DE IN
Credit foto: Getty Images / Jess Kravitz
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.