Plecând de la moștenirea nautică, capsula în ediție limitată reinterpretează codurile clasice de navigație printr-o lentilă modernă, îmbinând tradiția maritimă cu influențe sportive
Tommy Hilfiger marchează un nou parcurs pentru Primăvara 2025 și anunță noua colecție Hilfiger Sailing – o reinterpretare contemporană a siluetelor de epocă, inspirată de conexiunea adânc îndrădăcinată a brandului cu marea. De la regatta la podium, Tommy Hilfiger s-a inspirat din navigație încă din anii '90, fuzionând perfect tradiția marinărească cu inovația de ultimă oră. Pe măsură ce brandul sărbătorește 40 de ani de moștenire nautică, capsula insuflă o nouă viață modelelor clasice, făcând legătura între trecut și prezent pentru a redefini stilul de pe țărm.
“Largul mării și stilul de viață al yachtingului au purtat mereu un spirit de libertate și aventură,” spune Tommy Hilfiger. “Încă de la începutul aniilor ’90, colecțiile noastre au surprins spiritul mării, îmbrățișând influențele sale maritime și îmbinând designul relaxat inspirat de navigație cu stilul atemporal. Această colecție este un omagiu adus acelei pasiuni, o reinterpretare modernă a moștenirii noastre nautice care rămâne fidelă spiritului de pionier al brandului.”
Colecția capsulă conține 22 de piese inspirate de energia navigării pe râul Hudson, îmbinând expertiza tehnică și spiritul de aventură maritimă. Designerii au săpat adânc în arhive pentru a reimagina stilurile clasice, creând o colecție care îmbină nostalgia vintage cu performanța modernă. Jachetele tehnice regatta suprapuse peste hanorace din fleece și tricouri cu dungi, în timp ce haina de nylon pentru femei este redefinită cu proporții fresh, feminine și funcționalitate reversibilă. Motive emblematice - frânghii, scripeți și steaguri de semnalizare - sunt împletite în colecție, îmbinând estetica preppy cu influența marinărească și consolidând semnătura TOMMY HILFIGER de fuziune între sport și stil. O paletă de culori rafinată de roșu și verde sofisticat adaugă o notă contemporană, evidențiind elementele de bază inspirate de stilul maritim cu un spirit fresh, fără efort.
Pasiunea de o viață pentru viața maritimă a modelat filosofia de design a lui Tommy Hilfiger cu spiritul de pionierat la bază. Inspirat de o obsesie pentru uniformele sportive și codurile de design, el a îmbrățișat navigația competițională în 2003, încheind parteneriate cu echipaje de talie mondială și combinând inovația bazată pe performanță cu stilul american clasic. Logoul original al mărcii a debutat ca un „steag” îndrăzneț, dreptunghiular, cu Tommy și Hilfiger încadrate în bare marine. Conceput pentru a evoca un sentiment de moștenire nautică, logoul a integrat inițialele lui Hilfiger în semnalele maritime - TJH (Thomas Jacob Hilfiger) - pregătind terenul pentru un simbol. După 40 de ani, acesta rămâne unul dintre cele mai recunoscute simboluri ale modei. Acum, această moștenire capătă un nou impuls prin sponsorizarea de către brand a echipei U.S. Sail GP Team - o fuziune inovatoare a sportului și stilului.
Colecția Hilfiger Sailing va fi disponibilă începând cu 9 aprilie 2025 pe tommy.com și în magazinul TOMMY HILFIGER din Băneasa Shopping City.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic: tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.