Inteligenta Emotionala; Comunicare; Public Speaking – echipa mixta de traineri (journalist, psiholog, consultant de business); Eficienta personala / Time Management; Abilitati de prezentare; Vanzari; Customer Service; Management & Leadership; Gradarea posturilor; Abilitati de recrutare si selectie; Managementul stresului; Train The Trainers; Comunicare de criza; Finance for nonfinance; Project Management etc.
Programele noastre de training pot fi livrate atat in limba romana, cat si in engleza sunt insotite de:
- Sesiune de adaptare (Field observation); 1-3 ore
- Obiectiv: construirea unui program adaptat nevoilor organizationale si participantilor
- Sesiune de follow-up; 1-2 zile
- Obiectiv: Evaluarea rezultatelor si ROI-ului programului de training
EvaluareCentrele de evaluare. Conform studiilor, centrele de evaluare reprezinta un instrument cu o acuratete a preciziei apropiata de “perioada de proba”.
Instrumente folosite in evaluare. Evaluarile de personalitate se dovedesc utile in deciziile luate cu privire la angajare, transferuri sau schimbari de posturi. Acestea rezulta din evaluare informatii relevante referitoare la potrivirea dintre personalitate si post si la compatibilitatea dintre individ si organizatie. Instrumente: A&DC, Thomas International
ConsultantaConsultanta de business. Exista semne ale acestei contopiri profesional si personal in jurul a multor aspecte decizionale din organizatii: promovarea, recompensele, angajarea, restructurarea etc. Extinzand la nivel macro, gasim semnele la nivelul fuziunilor si achizitiilor, extinderii sau restrangerii activitatii, a construirii planurilor de salarizare si bonusare.
Consultanta HR. Intrucat management-ul resurselor umane se afla in legatura directa cu productivitatea, cu performanta si cu succesul. Astfel, investitia in resursele umane aduce cu sine castiguri substantiale pe termen lung. Citeste aici mai multe.
Managementul performantei reprezintă totalitatea intervenţiilor strategice care influenteaza pe termen lung activitatea organizatiei, avand ca rezultat cresterea rezultatelor financiare. Are un rol crucial in existenta organizatiei, fiind un punct strategic intre selectia angajatilor si dezvoltarea profesionala.
CoachingDemersul de coaching poate deveni o varianta viabila pentru imbunatatirea performantelor individuale si de echipa, a abilitatii de invatare si de (auto)motivare, a comunicarii si, implicit, a cresterii eficientei organizatiei. Astfel ca, la nivelul organizatiei, coaching-ul faciliteaza pozitionari mai bune in cadrul departamentelor, perceptii mai realiste a rolurilor si a responsabilitatilor privind: nivelul de decizie, puterea de influenta, marja de manevra.
Experienta de coaching permite fiecarui beneficiar sa realizeze o schimbare personala al carei impact relational are forta de a produce efecte de schimbare colectiva in reteaua sa de apartenenta.
Mai multe detalii: www.idlearning.ro, [email protected]