Alba Hurup Larsen a purtat Tommy Hilfiger la a 75-a aniversare a Formulei 1

F1 Academy/Getty F1 Academy/Getty

Tommy Hilfiger anunță că pilotul Academiei F1, Alba Hurup Larsen a purtat TOMMY HILFIGER la cea de-a 75-a aniversare a Formulei 1 care a avut loc în Londra, pe 18 februarie 2025. Evenimentul istoric a reunit toate cele zece echipe F1, inclusiv piloții și liderii echipelor pentru a dezvălui echipamentele din 2025 și pentru a celebra începutul celui de-al 75-lea an de existență al sportului.

Alba a purtat o rochie lungă bleumarin cu nasturi aurii deasupra unui tricou cu guler rotund și mâneci lungi din colecția de Primăvară 2025 TOMMY HILFIGER. Ea a asortat acest look cu o pereche de balerini Mary Jane din colecția de încălțăminte TOMMY HILFIGER - Iarnă 2025.

Fondată în New York, TOMMY HILFIGER este definită de moștenirea sa americană atemporală. Inspirată de o căutare neîncetată de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional.

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe rețelele sociale folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 

 

UNDE:         Londra, Anglia

 

CÂND:       18 Februarie 2025 


Credit Foto: F1 Academy/Getty

 

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

  

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.



Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.