Tommy Hilfiger anunță că Alba Larsen, pilot și ambasadoare a brandului, a purtat piese din colecția de primăvară 2025 TOMMY Hilfiger și din colecția Sofia for Tommy la cursa F1 ACADEMY™️ din cadrul Shanghai Grand Prix ce a avut loc în China, în perioada 21-23 martie 2025.
Alba Larsen a purtat un pulover fără mâneci, cu guler rotund și dungi breton împreună cu blugi largi din denim din colecția Sofia for Tommy, asortate cu teniși albi din colecția de primăvară 2025 TOMMY HILFIGER.
La doar 16 ani la începutul sezonului, Alba este una dintre cele mai tinere și mai promițătoare vedete din F1 ACADEMY™ și este adesea numită de fani „cea mai rapidă fată din lume”. În sezonul său de debut, ea concurează într-un costum, o cască și o mașină în culorile emblematice roșu, alb și albastru ale brandului, simbolizând rolul său de deschizătoare de drumuri în acest sport.
Parteneriatul revoluționar dintre Tommy Hilfiger și F1 ACADEMY™ continuă să remodeleze peisajul sporturilor auto prin susținerea incluziunii și împuternicirea femeilor pilot într-un sport tradițional dominat de bărbați. Colaborarea evidențiază următoarea generație de talente feminine, extinzând în același timp atractivitatea sportului pentru noi audiențe, plasând femeile în fruntea clasamentului.
Colecția capsulă Sofia for Tommy este disponibilă pe tommy.com și în magazinul TOMMY HILFIGER din Băneasa Shopping City.
Prietenii brandului sunt invitați să se alăture comunității și conversației din social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @F1Academy și #F1Academy.
Credit foto: F1 ACADEMY Limited | Parc Fermé
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.