Arta invadează orașul: Meron Gallery și Dimensional X Studios prezintă o campanie inedită în promovarea artei prin CGI.

Meron Gallery și Dimensional X Studios prezintă o campanie inedită în promovarea artei prin CGI Meron Gallery și Dimensional X Studios prezintă o campanie inedită în promovarea artei prin CGI

 

Într-o mișcare inovatoare care promite să redefinească peisajul artei contemporane, Meron Gallery din Cluj-Napoca a lansat campania "Arta invadează orașul" în parteneriat cu Dimensional X Studios. Acest parteneriat marchează primul CGI (Computer-Generated Imagery) folosind tehnologii pe bază de AI, creat pentru promovarea artei de către o galerie din România, oferind o experiență interactivă și captivantă pentru vizitatori.


Pentru a aduce expoziția "Self and Shadow: Unmasking Contemporary Identity" a artistului Claudiu Ciobanu la un nou nivel de interactivitate, Meron Gallery a colaborat cu Dimensional X Studios, un studio de creație specializat în producții cu efecte speciale și CGI pentru branduri. Erich Lukas, fondatorul Dimensional X Studios, a creat o animație unică pentru această expoziție, oferind vizitatorilor o experiență captivantă și inovatoare.


„Îmi place să explorez tehnologii noi și să încerc lucruri inedite. Colaborarea cu Meron Gallery îmi oferă ocazia perfectă să fac acest lucru. Galeria vrea să revoluționeze modul în care este percepută arta, iar eu vreau să contribui la această mișcare, aducând o notă tehnologică creațiilor artistice,” spune Erich Lukas.


Colaborarea dintre Meron Gallery și Dimensional X Studios are ca scop demonstrarea faptului că arta poate transcende formele tradiționale și poate ajunge la publicul larg într-o manieră nouă și captivantă. Vizitatorii expoziției sunt invitați să descopere nu doar lucrările artistului Claudiu Ciobanu, ci și să se lase purtați de animația inovatoare a lui Erich Lukas, care poate fi văzută in online și proiectată la Meron Gallery. Aceasta transformă experiența vizuală într-una imersivă și memorabilă.


"Arta invadează orașul" nu este doar o campanie de promovare a unei expoziții de artă, ci un manifest pentru integrarea tehnologiei în toate aspectele marketingului și comunicării.


Conceptul animației implică tablouri care ies din galerie și prind viață pe străzile orașului. Procesul creativ a inclus utilizarea unei drone pentru a capta imagini din mai multe unghiuri, crearea unui model 3D al străzii cu ajutorul aplicației Polycam și utilizarea tehnologiei Luma Dream Machine pentru a anima conținutul tablourilor folosind inteligența artificială.


„Sunt autodidact, am o gândire logică bine dezvoltată și sunt pasionat de creație. Îmi place să dau viață ideilor mele și să văd rezultatele finale. Partea creativă pentru mine este o joacă. Am ales să lucrez într-un domeniu de care sunt pasionat și să construiesc ceva ce lasă o amprentă pozitivă în societate. Tot procesul din spatele producțiilor mele îmi ține mintea antrenată și căutând soluții mă găsesc de cele mai multe ori într-o stare euforică, iar când reușesc să duc la bun sfârșit un proiect, satisfacția depășește orice limite”, spune Lukas. Această abordare pasionată și inovatoare este evidentă în calitatea și originalitatea lucrărilor sale, care au devenit virale pe platformele de social media, ajungând la milioane de vizualizări.


“Ne-am propus să aducem la viață lucrările statice și să le lăsăm să evadeze în oraș. Parte din misiunea noastră la Meron Gallery este să promovăm arta contemporană și să folosim canale de promovare alternative la cele tradiționale pentru a transmite mesajul nostru unui public cât mai larg”, explică Crina Ciocian, curatorul galeriei.

Campania "Arta invadează orașul" este un exemplu perfect de cum tehnologia poate transforma marketingul și promovarea artistică. Prin utilizarea CGI și a unei abordări inovatoare, Meron Gallery și Dimensional X Studios au creat o experiență unică care atrage atenția și stimulează interesul pentru artă într-un mod inedit. Această campanie nu doar că promovează arta, dar și demonstrează potențialul nelimitat al tehnologiei în domeniul marketingului și comunicării.

 

Despre Meron Gallery


Galeria Meron, aflată în inima orașului Cluj-Napoca, la parterul Palatului Blau Ullmann, clădire emblematică din categoria monumentelor istorice construită în 1910, dispune de o suprafață generoasă, cu vitraje impresionante și tavane înalte. Clădirea a fost redată comunității în scopul promovării artei și a artiștilor, creând o atmosferă unică, un loc special unde cafeaua de specialitate (prin care este recunoscut astăzi brandul Meron) și arta se întâlnesc și se completează reciproc, aducând valoare comunității artistice și culturale din Cluj-Napoca.

Galeria poate fi vizitată în fiecare zi a săptămânii, iar accesul în cadrul galeriei este gratuit pentru vizitatori.

 

Despre Dimensional X Studios


Dimensional X Studios este un studio de creație specializat în producții cu efecte speciale și CGI pentru branduri, combinând tehnologia de vârf cu formele clasice de media.Fondat oficial în 2018, Dimensional X Studios a oferit soluții creative complete timp de mai mulți ani. La sfârșitul anului 2023, studioul și-a schimbat focusul către un domeniu mai tehnic, aducând astfel mai multă valoare și satisfacție clienților săi.

 

Parteneri care iubesc arta și o susțin: Meron, Meron Bakery, Tepaso, Dimensional X Studio, Iulius Mall.

Parteneri media: THE WOMAN, Curatorial, Empower Art & Artists, Modernism, Cluj.com, Radio România Cluj, TVR cultural, IGLOO, The Institute, Media9, Haute Culture, Revista Atelierului, Via Cluj TV, Agentia de cArte, Happening.ro, O galerie de arta, Evenimentar.