Calvin Klein lansează noua campanie de îmbrăcăminte pentru bărbați, avându-l ca protagonist pe Alexander Skarsgård

Calvin Klein Calvin Klein

Calvin Klein prezintă o nouă ediție a campaniei Toamna 2024, cu actorul premiat Alexander Skarsgård în cea mai recentă colecție de îmbrăcăminte pentru bărbați.

 

Regizată și fotografiată de Mert Alas, campania oferă o privire dinamică și imaginară în viața lui Alexander, animată de ținutele Calvin Klein – inclusiv Calvin Klein Studio, noua colecție de piese esențiale elevate ale brandului. Imaginile îl surprind canalizând o sensibilitate rafinată și o încredere magnetică, completate de produse elegante de outwear, straturi sezoniere lejere și croieli monocrome ale pieselor clasice pentru bărbați Calvin Klein.

 

„A fost minunat să mă reunesc cu echipa Calvin Klein pentru această campanie,” a declarat Alexander. „A fost o energie extraordinară în timpul ședinței foto. Am mai lucrat cu Mert și echipa sa de câteva ori înainte și întotdeauna este o experiență fantastică. Am adorat stilul – s-a simțit sofisticat și elegant, dar totodată foarte relaxat și jucăuș.”

 

Îmbrăcămintea pentru bărbați din colecția Toamna 2024 de la Calvin Klein este concepută pentru a fi purtată în orice moment al zilei, de când răsare soarele și până apune, și include culori de sezon fresh, produse perfecte pentru a construi layering și pentru a explora noi abordări ale minimalismului. Costume cu croială slim și noi piese outwear oferă texturi fine și reinterpretări rafinate ale stilurilor emblematice care ies în evidență. Sezonul introduce, de asemenea, Calvin Klein Studio, o expresie elevată a celor mai bune piese esențiale ale brandului, realizate din materiale premium, cu o croială deosebită și siluete avangardiste. Prin diferite stiluri, materialele luxoase și detaliile precise de design aduc o lumină nouă asupra acestor articole minimaliste de bază.

 

Campania Calvin Klein Toamna 2024 va continua să se desfășoare pe parcursul sezonului, urmărind talentele dinamice ale brandului în momente de la răsărit până la apus, aducând o nouă lumină asupra brandului și a atemporalelor produse de bază din garderobă.

  

Credit Campanie:

Imagine: Mert Alas

Stilist: Emmanuelle Alt

 

Credit Editorial:

Calvin Klein

 

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

 

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.                        

 

Despre Calvin Klein, Inc.

 

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari în 2022. Calvin Klein continuă să-și consolideze poziția de inovator al platformelor digitale emergente și al campaniilor moderne de marketing.