Cele 4 tipuri de continut pe care le doresc cumparatorii

tipuri de marketing continut
Creati tipuri de continut cu impact ridicat prin intelegerea preferintelor cumparatorilor si valorificarea activelor existente.

Acum putem genera mai mult continut decat oricand inainte, dar ar trebui? Cum ar fi daca am sti ce vor cumparatorii si am face mai mult din asta, in loc sa producem ceea ce este rapid si/sau usor?

Luna trecuta, am impartasit informatii din cercetarea noastra care evidentiaza decalajul dintre marketingul de continut si calatoria cumparatorului.

Mai exact, aproximativ 80% din tranzactiile de vanzari incheiate pe care le-am evaluat nu au putut fi conectate la continutul de marketing. In mod firesc, acest lucru ne-a condus la intrebarea: ce continut am gasit care ar putea fi conectat la parcurs?


Tipurile de continut care rezoneaza cu clientii

Am analizat datele de vanzari si marketing ale clientilor din cinci industrii si am efectuat o cercetare primara cu cumparatori si reprezentanti de vanzari (SDR/BDR/AM/CSM). Continutul pe care l-am descoperit se incadreaza in una dintre urmatoarele patru categorii.

https://agentpromovator.ro/consultanta-in-marketing-digital/

Studii de caz/cazuri de utilizare

Contrar intelepciunii conventionale, am descoperit ca studiile de caz au fost utilizate/consumate la inceputul calatoriei cumparatorului, mai degraba decat mai tarziu. BDR-urile/SDR-urile au folosit studii de caz din industrie sau cazuri de utilizare specifice solutiei pentru a construi credibilitatea la inceputul conversatiei.


Evenimente

Continutul legat de evenimentele utilizatorilor a beneficiat de o atentie considerabila. Evenimentele industriale in cadrul carora companiile au sponsorizat sau au oferit vorbitori au avut, de asemenea, rezultate foarte bune.

Webinariile au fost mai mult sau mai putin reusite. Cel mai mare interes s-a indreptat catre subiecte legate de tendintele din industrie sau cazuri de utilizare. De asemenea, am constatat ca conversia participantilor in lead-uri a fost din ce in ce mai dificila la sfarsitul anului 2023 si in 2024.


Cercetarea

Cercetarea a inregistrat rezultate bune in anumite sectoare. In domeniul serviciilor profesionale, cercetarea in domeniul securitatii cibernetice si al stiintelor vietii pe teme fierbinti (IA, amenintari, dinamica pietei) a fost cea mai performanta.

Am constatat ca sindicalizarea continutului a generat interes, dar nu s-a convertit bine in lead-uri calificate pentru vanzari (SQL). In plus, interviurile au aratat ca cercetarea a fost, in cea mai mare parte, insuficient exploatata de vanzari.


Site-ul web

Desi nu este un marketing de continut traditional, un site web este o sursa de continut. Folosind GA, Demandbase si 6Sense, am constatat ca cumparatorii acceseaza internetul la inceputul si la sfarsitul procesului de vanzare.

Cu toate acestea, nu am gasit un model consecvent. Deoarece marketingul a directionat publicul catre pagini de destinatie specifice, este dificil sa masuram interesul real. Am observat ca campaniile de e-mail, spre deosebire de campaniile de sindicalizare a continutului, au condus la cresteri ale traficului web.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=eNP76bQb_4c[/embed]


Recunoasterea preferintelor de continut ale publicului dvs.

Aceasta nu este in niciun caz o lista completa. Dupa cum am mentionat, problemele de vizibilitate dintre sistemele de vanzari si de marketing ne-au limitat capacitatea de a vedea tot continutul.

Chiar si asa, iata care este ideea. Prospectii au preferinte pentru anumite tipuri de continut. Acelasi lucru se poate spune si despre cumparatori si clienti. Intelegerea acestei preferinte ar putea reprezenta o oportunitate de a face mai mult cu mai putin.


Ganditi-va la acest lucru in felul urmator: Am descoperit ca unele companii au un continut care este, intr-un fel, un „brand”. Ar putea fi ceva cunoscut in industrie sau produs anual, cum ar fi raportul mentionat mai sus.

In loc sa fiti pe roata de hamster a continutului, pompand din ce in ce mai mult continut, v-ati putea concentra pe obtinerea de valoare suplimentara din continutul de marca si pe „atomizarea” acestuia.

Ce inseamna asta? De exemplu, raportul de cercetare pe care tocmai l-am mentionat poate fi exploatat pentru a obtine noi elemente de continut, mai mici. Cele mai multe rapoarte au o incarcatura cognitiva mai mare decat cea pe care o poate tolera o perioada de atentie la un moment dat, astfel incat impartirea informatiilor in fragmente mai mici va creste consumul.


Luati o sectiune in fiecare trimestru si transformati-o intr-un ebook cu un singur subiect. Folositi grafice atragatoare pentru postarile lunare din social media. Creati un webinar trimestrial pe tema unei constatari si folositi participantii pentru a va crea lista de sondaje pentru raportul de anul viitor.

Acelasi lucru se poate face si cu evenimentele. Pe parcursul a sase luni, prezentati vorbitorii, locul de desfasurare, participantii, prezentarea etc.


Exista o oportunitate subevaluata de a crea active mai performante prin valorificarea a ceea ce ati construit deja, in loc sa construiti altele noi. Este greu sa dobandesti mindhare cu publicul. Daca aveti continut cunoscut, continuati sa consolidati valoarea informatiilor.

Scopul marketingului de continut este consumul, nu crearea. Concentrandu-va mai mult eforturile si resursele pe a face mai mult cu ceea ce este consumat, veti reduce nevoia de a crea continut nou.

 


Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu - Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!

Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.


Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google

Informații de contact

Nume Companie

Agent Promovator

Persoana de contact

Mario Grigorescu, Consultant Marketing Online

Telefon

0741919919

E-mail