Conceptul LA MIA CUCINA DA MASSIMO, lansat în premieră în Timişoara

LA MIA CUCINA DA MASSIMO, un concept de locaţie HORECA inovator a fost lansat în premieră mondială la Timişoara, în p-ța Operei, vineri, 11 decembrie.
„LA MIA CUCINA DA MASSIMO reprezintă proiectul pilot, prima unitate al unui nou concept internațional de licențiere. Locația vă invită să descoperiți specialități italienești delicioase și sofisticate, preparate din ingrediente exclusive, provenite din regiunea Emilia Romagna, cunoscută la nivel mondial pentru realizarea celor mai bune specialităţi italienești.
Unicitatea şi viabilitatea conceptului rezultă din combinaţia a trei competenţe perfecţionate de-a lungul timpului de către noi: la mia cucina, bucătăria italiană autentică, la caffetteria, barul tipic italian şi dolci e gelati, îngheţata artizanală şi deserturile specific italieneşti.
LA MIA CUCINA DA MASSIMO a fost dezvoltat şi realizat de SEGAFREDO ZANETTI ESPRESSO SERVICES Ltd. (SZE SERVICES Ltd.), o companie creată în sistem joint venture de MASSIMO ZANETTI BEVERAGE GROUP (MZB GROUP) unul dintre cei mai importanţi operatori pe piaţa mondială a produselor destinate segmentului HORECA, respectiv BIBAS GROUP, un grup de firme braşovean cu peste 15 ani de activitate în domeniul de profil.
Deasemenea, dorim să-i mulţumim d-lui Ovidiu SAMOILĂ pentru parteneriatul care a făcut posibilă realizarea acestui concept original aici, în Timişoara”, au declarat la ceremonia de deschidere Pascal HÉRITIER, COO al MZB GROUP şi Csaba SALAMON, COO al SZE SERVICES Ltd.
Semnificația deosebită a evenimentului a fost marcată de prezența d-lui Massimo ZANETTI, președintele MZB GROUP, a d-nei ZANETTI şi a membrilor importanţi din boardul de directori al MZB GROUP.
O competeneţă autentic italiană: la mia cucina.
LA MIA CUCINA DA MASSIMO promovează specialităţile bucătăriei italiene tradiţionale atât de populare peste tot în lume. Desigur, tradiţia variază în funcţie de arii geografice şi prezintă diferenţe de nuanţă în funcţie de viziunea celui care o pune în practică.
În aceste condiţii, unicitatea şi nucleul solid al meniului din LA MIA CUCINA DA MASSIMO este dată de selecţia ingredientelor de bază cu renume mondial, provenite din regiunea Emilia Romagna şi certificate IGP (Indicazione Georgrafica Protetta). E suficient să amintim doar cunoscutele Parmigiano-Reggiano, prosciutto di Parma, salumi di Modena sau Aceto Balsamico tradizionale di Modena.
Un moment special al ceremoniei de deschidere l-a constituit numărul personal al lui Ennio BIOLCHINI, unul dintre cei mai renumiți și cunoscuți producători de Parmigiano-Reggiano, care a feliat un Parmigiano-Reggiano de 40 de kg, pe care l-a oferit spre degustare invitaților.
Meniul tradiţional oferă a varietate generoasă de categorii de specialităţi – sandwich, toaste, frittata, piadina, insalate, antipasti, paste, pizza –, specialităţi menite să-i impresioneze şi pe cei mai exigenţi iubitori ai bucătăriei italiene.
O competenţă tipică: bar all`italiana.
Dincolo de clasica cultură espresso, bazată pe soluţiile brandului SEGAFREDO ZANETTI, LA CUCINA DA MASSIMO introduce inovaţii importante.
Categoria specialităţilor de cafea se îmbogăţeşte acum cu flat white, cold brewed coffee (băutură de cafea extrasă la rece, în urma unui procedeu cu durata de 8-12 ore) și frappé-uri pe bază de înghețată artizanală.
Noutăți absolute ale meniului de băuturi sunt și GALVANINA BIO SOFT DRINKS produse din apa minerală a celor mai vechi izvoare italiene şi din sucul stors al fructelor proaspete.
În fine, meniul de băuturi propune o selecţie exclusivă de vinuri italieneşti DOC şi DOCG din zonele: Veneto, Friuli, Liguria, Marche, Piemont şi Sicilia.
O competenţă a artizanatului pur: dolci e gelati
Competenţa dolci e gelato nu doar completează profilul conceptului LA MIA CUCINA DA MASSIMO, ci îi conferă un caracter integral, coerent.
Îngheţata artizanală, compoziţiile de cupe care se realizează din ea şi deserturile artizanalşe se prepară zilnic din ingrediente proaspete şi materii prime furnizate de liderul mondial în dezvoltarea de produse şi idei pentru segmentul îngheţatei artizanale, compania italiană MEC3.
Specialităţile prezentate în meniu au la bază ingrediente naturale, lipsite de adaosuri chimicale sau artificiale și sunt caracterizate de continua preocupare pentru inovație și conștiința caracterului sănătos.
Așa cum au subliniat toți vorbitorii ceremoniei de deschidere, LA MIA CUCCINA DA MASSIMO este un proiect pilot al unei noi rețele globale pe care SZE SERVICES Ltd.. dorește să le dezvolte în următorii ani.
Compania dezvoltă concepte în virtutea unei viziuni de 360° asupra industriei ospitalității. În spiritul acestei viziuni, conceptul se subordonează întotdeauna pre-definirii profilului locaţiei (shop profile thinking), la care se adaptează cele 7 elemente strategice cheie (7 strategic themes approach):
 dezvoltarea și planificarea conceptului,
 realizarea shop fitting-ului și furnizarea echipamentelor profesionale,
 furnizarea materiilor prime food și non-food,
 trainingurile și implementările de produse,
 soluțiile de marketing, dezvoltarea și inovarea de produse,
 rețeaua de logistică și de suport,
 serviciile complementare de suport.
„Avem încrederea că profesionalismul SEGAFREDO ZANETTI ESPRESSO SERVICES Ltd poate crea valoare adăugată întregului sector HORECA românesc şi internațional”, a spus cei doi COO în încheierea festivității de deschidere.