Tommy Hilfiger îi aduce împreună pe Damson Idris și Abby Champion pentru campania Denim Primăvara 2025

Damson Idris Damson Idris

Tommy Hilfiger anunță că actorul premiat Damson Idris și supermodelul Abby Champion sunt protagoniștii campaniei colecției Denim Primăvara 2025. Campania aduce în prim-plan denimul ce exprimă încredere, curaj și vitalitate, prezentând o gamă de piese denim relaxate, perfect adaptate energiei primăverii.

 

„Faptul că fac parte din această campanie este ca o celebrare a unui adevărat clasic,” a declarat Damson Idris. „Denimul este la fel de versatil pe cât este de atemporal. Fiecare piesă din colecție are o poveste, și sunt încântat să contribui la aducerea acesteia la viață în acest sezon.”

 

Colecția reimaginează denimul emblematic al brandului — de la croieli slim la drepte și de la stiluri moderne la clasice — prin tonuri noi, croieli rafinate și un stil atemporal. Asortimentul rămâne fidel pieselor clasice care au rezistat în timp, aducându-le un suflu proaspăt prin forme inovatoare și proporții stilizate.

 

„Denimul este o piesă de bază esențială în garderoba mea, oferindu-mi o fundație stilistică prin piese care sunt atât relaxate, cât și extrem de versatile,” a spus Abby Champion. „Fiecare croială, ton și design din colecție îmi dă încrederea să mă exprim, ajutându-mă să creez ușor look-uri care sunt unice pentru mine.”

 

Colecția Denim este disponibilă pe tommy.com, și în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall - Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașovv, Promenada Mall Sibiu și Promenada Craiova.

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

 

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

 

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.