Fondata in 2008, FaceToFace este axata pe dezvoltarea mediilor de publicitate indoor, in locatii premium. Mediile de publicitate folosite sunt display-uri video digitale pe care le amplasam fata in fata cu clientii, cu o rata vizualizare a reclamelor de peste 90%.
Datorita succesului inregistrat de SalonTV si pentru a extinde audienta, in octombrie 2011 am incheiat un parteneriat cu reteaua de clinici medicale private Regina Maria. Noua televiziune cu circuit inchis, ClinicTV, este difuzata in 12 clinici Regina Maria din Bucuresti, folosind 50 monitoare.
Cu o retea de peste 50 monitoare LCD de diferite dimensiuni aflate in 12 Clinici medicale REGINA MARIA - Bucuresti, ClinicTV are o audienta lunara de peste 30.000 femei si barbati cu varstele cuprinse intre 15-54 ani din mediul urban, cu venituri si studii medii si superioare.
Conceptul retelei, cu circuit inchis, ClinicTV presupune amplasarea LCD-urilor in dreptul scaunelor de asteptare, oferindu-le clientilor un mod placut de petrecere a timpului de asteptare din reteaua Clinicilor Medicale Regina Maria. Aceste clinici sunt frecventate de o clientela selecta, o nisa bine definita, greu de atins de alte canale media.
Programul are o durata de 20 minute si este difuzat repetitiv, pe tot parcursul orelor de functionare a clinicilor medicale. Actualizarea acestui program se face saptamanal, in ziua de luni si contine rubrici de interes pentru clienti, precum informatii din lumea medicala, Sanatate, Stiri mondene, Vremea, informatii despre clinici. Intre aceste rubrici sunt inserate calupuri publicitare care pot fi difuzate cu o frecventa de 10, 20 sau 30 minute, acestea fiind singura informatie video pe care clientii o pot urmari in timpul de asteptare.
Locatiile puse la dispozitia clientilor prin reteaua ClinicTV, sunt reprezentate de cele 12 Clinici Regina Maria din Bucuresti: Baneasa, Aviatiei, Cotroceni, Sema Park, Enescu, Dorobanti, Floreasca, Lujerului, Opera, Pipera, Mall Sun Plaza si Business Park.
Scopul nostru este acela de a pune in valoare individualitatea si personalitatea brandului tau, de a asigura plusvaloare capitalului de imagine si de a garanta cea mai buna expunere, in bugetul disponibil.,
Eficienta, se afla acolo unde sunt clientii tai, are costuri reduse fata de publicitatea conventionala (TV, Radio, Print) iar consumatorii finali prezinta un grad de retinere mare al mesajelor publicitare. Acestea sunt doar cateva din atuurile pentru care clienti precum, Tiriac Auto, Lexus, L’occitane, Plafar, MaxMara, Victoria46, LaPerla, Triumph, L’Avenue,CitiBank, Axa Asigurari, Moet, Aquatique au ales sa comunice intr-o maniera neconventionala si creativa elementele de identitate ale brandului oferind publicului o experienta pozitiva.
Abordam potentialul client acolo unde se asteapta mai putin, intr-un mod placut, care nu il afecteaza, dar care ii starneaste curiozitatea si il face constient de produsul sau serviciul oferit de dumneavoastra.
Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata!