Tommy Hilfiger anunță că pilotul de Formula 1™️ George Russell a purtat look-uri TOMMY HILFIGER în timpul weekendului cursei Mexican Grand Prix, desfășurat în Mexico City, între 25 - 27 octombrie 2024. Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumile motorsportului, modei și divertismentului, weekendul cursei și zona paddock sunt tot mai des urmărite de fani ca un moment de modă captivant pentru piloți și invitații VIP.
Înainte de calificări, George a purtat un palton din lână premium, cu închidere la două rânduri de nasturi, peste un hanorac lejer, asortat cu pantaloni navy cu pliuri și ghete Chelsea de culoarea cognacului, toate din colecția Toamna 2024. În ziua cursei, George a purtat un pulover în dungi roșu-vișiniu și albastru peste o cămașă clasică Oxford albastru deschis, alături de pantaloni chino cu dublu pliu, ghete din piele întoarsă și o șapcă kaki, toate de asemenea din colecția Toamna 2024.
Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de moștenirea sa Americana, atemporală. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Întotdeauna reîmprospătând codurile stilului american, brandul este cunoscut pentru colectiile sale Sportswear si Denim, clasice dar modernizate.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
UNDE: MEXICAN GRAND PRIX 2024
CÂND: 25–27 OCTOMBRIE, 2024
Credit Foto: Echipa Mercedes- AMG Petronas F1
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste 16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.