Tommy Hilfiger anunță că pilotul de Formula 1™ George Russell a purtat ținute TOMMY HILFIGER în cadrul weekendului Abu Dhabi Grand Prix, desfășurat în Emiratele Arabe Unite, între 6 și 8 decembrie 2024. Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumea sporturilor cu motor, moda și divertismentul, weekendurile de curse și zona paddock-ului devin din ce în ce mai urmărite de fani ca momente captivante de modă, pentru piloți și invitații VIP deopotrivă.
Vineri, înainte de calificări, George Russell a purtat un pulover tricotat cu guler rotund peste o cămașă din denim, completat cu pantaloni chino albi din colecția TOMMY HILFIGER Toamna 2024. Sâmbătă, sosind în paddock alături de partenera sa, Carmen Montero Mundt, George Russell a ales o jachetă ivy din twill, asortată cu o cămașă din denim stil militar și pantaloni chino albi, tot din colecția TOMMY HILFIGER Toamna 2024.
Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de moștenirea sa Americana, atemporală. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Întotdeauna reîmprospătând codurile stilului american, brandul este cunoscut pentru colectiile sale Sportswear si Denim, clasice dar modernizate.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.
UNDE: ABU DHABI GRAND PRIX 2024
CÂND: 6–8 DECEMBRIE, 2024
Credit Foto: Echipa Mercedes- AMG Petronas F1
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.