Tommy Hilfiger anunță că pilotul de Formula 1™️ George Russell a purtat două ținute TOMMY HILFIGER la weekendul cursei de la Grand Prix-ul din Belgia, între 26 și 28 iulie 2024. Pe măsură ce Formula 1 îmbină lumile motorsportului, modei și divertismentului, weekendul de curse și zona paddock sunt tot mai urmărite ca un moment de modă captivant de către fani, atât pentru piloți, cât și pentru invitații VIP.
În prima lui ținută George a purtat un pulover alb cu guler rotund și tricotaj tip cablu, evidențiind steagul TOMMY HILFIGER, o pereche de blugi Mercer Venice cu croială dreaptă și pantofi sport albi, toate din colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2024. Pentru următoarea sa ținută, George a purtat o cămașă albă Oxford cu mânecă lungă și nasturi la rever, cu detalii în dungi roșii și albastre, semnătura brandului, împreună cu pantaloni chino bleumarin cu croială dreaptă și pense și pantofi sport albi, toate de asemenea din colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2024.
Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de moștenirea sa Americana. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirational. Întotdeauna reîmprospătând codurile moștenirii, brandul este cunoscut pentru colecțiile sale Sportswear și Denim, clasice dar modernizate..
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.
UNDE: MARELE PREMIU AL BELGIEI
CÂND: IULIE 26–28, 2024
Credit Foto: Mercedes- AMG Petronas F1 Team
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume - prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.