Lewis Hamilton a atras toate privirile în ținuta personalizată Tommy Hilfiger la Abu Dhabi Grand Prix

Lewis Hamilton, pilotul de Formula 1™, a purtat TOMMY HILFIGER la weekendul Abu Dhabi Grand Prix Lewis Hamilton, pilotul de Formula 1™, a purtat TOMMY HILFIGER la weekendul Abu Dhabi Grand Prix

 

Tommy Hilfiger anunță că Lewis Hamilton, pilotul de Formula 1™, a purtat TOMMY HILFIGER la weekendul Abu Dhabi Grand Prix, desfășurat între 6 și 8 decembrie 2024, în Emiratele Arabe Unite. Pe măsură ce Formula 1 continuă să îmbine motorsportul cu moda și divertismentul, paddock-ul devine din ce în ce mai mult o scenă pentru momente remarcabile de modă, apreciate atât de fani, cât și de invitații VIP.

 

Lewis a purtat o ținută personalizată TOMMY JEANS formată dintr-o vestă fără mâneci și o pereche de blugi, oferind o abordare luxoasă a denimului distressed. Setul, inspirat de stilul american, a fost împodobit cu mărgele din cristal inserate în texturile destrămate, oferind o notă sofisticată moștenirii denimului brandului.

 

Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de moștenirea sa Americana, atemporală. Inspirat de o dorință constantă de a scrie noi reguli pentru moda americană și cultura pop, TOMMY HILFIGER creează uniforma modernă pentru un stil de viață aspirațional. Întotdeauna reîmprospătând codurile stilului american, brandul este cunoscut pentru colectiile sale Sportswear si Denim, clasice dar modernizate.

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @TommyJeans.  

 

 

UNDE:    ABU DHABI GRAND PRIX 2024  

 

CÂND:    6–8 DECEMBRIE, 2024  

       

Credit Foto: Echipa Mercedes- AMG Petronas F1

 

  

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

 

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.