Anul acesta, L’Occitane en Provence celebrează 10 ani de când transpune parfumul poveștilor mediteraneene în România. Evenimentul este marcat printr-o aniversare specială, la redeschiderea magazinului L’Occitane din București Mall într-un nou concept - HOME, unde clienții vor putea pătrunde pentru câteva clipe într-un colț de atmosferă plină de arome și cadouri deosebite.
Clienții vor regăsi în magazine toate produsele L’Occitane pe bază de uleiuri esențiale și ingrediente 100% naturale. Gamele L’Occitane includ produse destinate îngrijirii complexe a feței, a corpului, dar și produse pentru relaxare și răsfăț, cum ar fi cele de aromaterapie, parfumurile și gama de produse pentru casă.
Prezentă pe piața din România încă din anul 2005, L’Occitane este prima companie care a descoperit valorile cosmetice ale untului de shea, a utilizat materiale reciclabile pentru ambalaje, a interzis utilizarea ingredientelor de origine animală și testarea pe animale, a imprimat alfabetul Braille pe ambalajele produselor și a utilizat ingrediente certificate A.O.C. Această emblemă indică faptul că ingredientele ce stau la baza obținerii produselor respective fac parte din culturi selecționate și reprezintă o garanție a calității constante și superioare a produselor.
În prezent, rețeaua L’Occitane numără 7 magazine dedicate (București, Cluj, Constanța, Iași), peste 30 spații special amenajate în farmaciile Sensiblu din București, Timișoara, Arad, Oradea, Brașov, Ploiești, Pitești, Sinaia, Sibiu, Brăila, Galați, Cluj, Tg Mureș, Baia Mare, plus magazinul online
www.loccitane.ro