Tommy Hilfiger anunță că Patrick Schwarzenegger, starul noii mult așteptate serii a serialului The White Lotus, a purtat TOMMY HILFIGER la premiera globală a show-ului din Bangkok, Thailanda, pe 14 februarie 2025. Alăturându-se pentru prima dată familiei Tommy ca imagine a campaniei Fall 2024, profilul lui Patrick Schwarzenegger a crescut rapid - pășind acum într-una dintre cele mai discutate lansări ale anului, în timp ce își continuă călătoria cu brandul.
Patrick a purtat un costum TOMMY HILFIGER Fall 2022 cu dungi și croială dublă, în bleumarin și gri. Blazerul a fost detaliat cu un guler cu revere ascutite și un sub guler din pâslă de lână burgundy cu broderie TOMMY HILFIGER, asociat cu pantaloni croiți pentru o abordare modernă a costumului clasic.
Prima campanie a lui Patrick Schwarzenegger cu TOMMY HILFIGER a avut-o ca protagonistă pe Abby Champion. Capturând legătura lor din viața reală, colaborarea a reflectat o legătură care se extinde dincolo de camera de filmat - văzută în modul în care se sprijină și își susțin reciproc carierele. Același sprijin a fost pe deplin afișat atunci când Schwarzenegger a încurajat-o pe Champion din primul rând, în timp ce aceasta a defilat pe podium la show-ul TOMMY HILFIGER Spring 2025, care a avut loc la bordul MV John F. Kennedy, un fost feribot dezafectat din Staten Island, în timpul New York Fashion Week, pe 8 septembrie 2024.
În timp ce The White Lotus continuă să influențeze cultura pop cu stilul său distinctiv informat de ușurința croită și de ținutele impecabile din stațiuni, TOMMY HILFIGER se inspiră din lumea sa însorită și aspirațională fără efort. În această vară, brandul va canaliza acest spirit - îmbinând luxul relaxat cu o evadare de vis.
UNDE: BANGKOK, THAILANDA
CÂND: 14 FEBRUARIE 2025
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com. Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.