Dupa ce a trecut printr-un amplu proces de schimbare a identitatii vizuale in 2016, Provident anunta lansarea unei noi platforme de comunicare in Romania, aliniata la noua filosofie de brand. Provident va continua sa ofere clientilor si in 2017, credite rapide si accesibile care sa le sustina initiativele.
Denumita “Merita sa faci un pas inainte”, noua platforma creata de echipa Jazz, porneste de la ideea strategica potrivit careia satisfactia si emotiile generate de indeplinirea unei dorinte, a unui plan sau a unui vis, depasesc valoarea materiala a acestora.
Comunicarea are un ton motivational si optimist si mizeaza, in acelasi timp, pe emotia povestilor traite de personaje in clipele in care acestea simt cu adevarat ca investitiile in planurile personale sau in dorintele celor dragi au meritat.
“Am construit brand-ul Provident cu multa grija, ascultand povestile clientilor nostri si incercand, cu pasi mai mici sau mai mari, sa tinem cont de schimbarile din comportamentul si de asteptarile lor. De la nevoi urgente la planuri si idei puse in practica, si acum la emotia si satisfactia unei decizii personale, brand-ul a evoluat odata cu clientii. Era momentul pentru o schimbare, atent pregatita insa de campaniile anterioare si aliniata diversificarii portofoliului de produse oferite”, a declarat Marilena Barliga – Marketing Director Provident Financial Romania.
Primul spot TV din seria de executii sub noua platforma ilustreaza clipa in care un tatal isi tine bebelusul in brate si priveste cu mandrie camera pe care a mobilat-o pentru cel mic. Acela este momentul in care tatal realizeaza ca investitia a meritat.
“Daca pana acum Provident vorbea pe un ton rational despre oportunitati sau nevoi pe care oamenii le puteau realiza cu un imprumut simplu si rapid, noua platforma ne permite sa ne concentram pe momentul in care investitia facuta deja a dat roade: a construit confortul caminului, a generat performanta unui copil si bucuria parintilor, a indeplinit o dorinta mai veche, o pasiune, sau a contribuit la un nou pas in cariera. Acestea sunt genul de momente pe care cu totii le traim si cu care rezonam”, a declarat Simona Suman, Group Creative Director Jazz Communication.
Campania integrata include servicii de strategie, ATL, digital, PR si social media, consolidand campania de schimbare a identitatii vizuale lansata anul trecut.
Echipa Provident Financial Romania:
Marilena Barliga - Marketing Director
Narcisa Gheorghe - Brand&Content Marketing Specialist
Echipa Jazz Communication:
Valentin Suciu - Creative Partner
Simona Suman- Group Creative Director
George Bucurescu - Copywriter
Krisztina Maier - Art Director
Alexandra Vestineanu - Account Director
Andreea Dragan - Senior Account Executive
Loredana Saru – Client Service Director