Românii au cheltuit peste 1 milion de euro pe pantofi, haine și accesorii în primele două luni ale lui 2018 – totul făcând browsing pe Glami, primul catalog online de fashion din România

Glami - catalog online de fashion Primul catalog online de fashion din Romania

·    În ianuarie și februarie 2018, românii au preferat să acceseze și implicit să cumpere mai mult de pe telefoanele mobile

·    Principalele categorii de interes au fost hainele și accesoriile, cu focus pe teniși și ochelari de soare, asta pe lângă produsele căutate frecvent ca rochii, genți și cizme

·    La fel de interesante precum produsele oferite de brandurile internaționale au fost și noile magazine românești înregistrate: Nissa, Andreea Raicu Shop și Sneakerstudio.ro

 

Glami România se focusează pe targetul propus pentru 2018, primul său an complet pe piață: o creștere de zece ori a numărului de clienți noi, dintre care 40% direcționați către magazinele online de fashion românești. La sfârșitul lunii ianuarie 2018, primul catalog online de fashion din România comunicase un număr de vizitatori cu 60% mai mare decât într-o lună normală. Acești vizitatori s-au transformat în cumpărători pentru magazinele partenere, aducându-le peste 8.000 de comenzi în valoare de peste 500.000 de euro.


La fel de productivă, luna februarie 2018 a înregistrat un flux continuu de comenzi către magazinele online partenere, cu peste 6.000 de comenzi și mai mult de 4 milioane de sesiuni noi de shopping, dar și o cristalizare a trendurilor de shopping pentru sezonul de primăvară, cu focus pe produsele căutate frecvent în catalogul online de fashion (rochii, genți, ceasuri, accesorii), precum și pe produse mai neobișnuite, ca papuci cu blană sau teniși de designer.

 

Mai mult, până la sfârșitul lunii februarie, vizitatorii pasionați de online shopping care au vizitat www.glami.ro începând cu sfârșitul anului 2017 și până în a doua parte a lunii februarie 2018 au cheltuit mai bine de 1 milion de euro în magazinele online partenere. Mai mult, conform cu strategia companiei, reprezentanții Glami România au comunicat cu 70% mai mult trafic de pe platforme mobile în februarie față de
ianuarie 2018.

 

·    Magazinele de modă online românești – focus pentru Glami România

 

Ca o confirmare a misiunii propuse pentru 2018, între ianuarie și februarie 2018, Glami România a înregistrat o creștere a numărului de magazine de fashion online românești pe www.glami.ro, cele mai importante înregistrări fiind Nissa, Andreea Raicu Shop și Sneakerstudio.ro.


”Ne bucurăm să vedem că tot mai multe magazine online de fashion românești încep să fie interesate de colaborarea cu Glami, datorită atuurilor pe care le-am evidențiat în 2017, de la rezultatele previzionate până la conceptul propus – toate brandurile preferate și toate magazinele preferate sunt în același loc, produsele sunt ușor de găsit și de comandat, la care se adaugă conținutul de fashion, creat special de echipa editorială a Glami”, afirmă Ioana Oprea, Marketing Manager al www.glami.ro.

 

·    Trendurile pentru 1-8 martie, așa cum sunt văzute de Glami România

 

Sezonul reducerilor din ianuarie a cunoscut o frenezie a cumpărăturilor, de la jachete și paltoane la cizme și sandale, pentru toate categoriile de cumpărători.

 

Însă anumite trenduri au apărut – românii se focusează pe categoriile tradiționale - rochii, cizme și genti, dar și pe accesorii ca teniși (cel mai popular model pe Glami: Nike Air Max), ceasuri, ochelari de soare, bijuterii, papuci și multe altele, conform Ioanei Oprea, Marketing Manager Glami România.

 

·    Mai multe informații despre Glami România
 

Glami România a fost lansat pe 15 iunie 2017. Este primul catalog online de fashion din România, ce aduce în același loc magazinele online de modă și iubitorii de cumpărături online de pe acest segment.

Magazinele online de modă din România, fie că sunt parte a unor lanțuri internaționale, fie că sunt operate local, se pot înregistra pe Glami.ro și astfel pot avea acces la un trafic crescut și la mai mulți vizitatori interesați de oferta lor de produse, vizitatori care vor fi transformați în cumpărători pe platformele proprii.

În același timp, au posibilitatea licitării în timp real pentru a-și promova categoriile de interes, în concordanță cu strategiile de vânzări și marketing.

 

Glami România a fost a opta țară în care catalogul online de fashion a fost lansat. InspiGroup, compania mamă, a crescut de la o echipă de 4 oameni la peste 150 de angajați în 9 țări – totul după doar 4 ani.


Pentru mai multe informații, interviuri și alte solicitări, vă rugăm contactați:

Andreea Paleologu

E: [email protected]

M: +40732 710 894

Informații de contact

Nume Companie

SC SAG MEDIA COMMUNICATIONS SRL

Persoana de contact

Andreea Paleologu

Telefon

0732710894

E-mail