Societe Generale European Business Services, centrul care oferă servicii profesionale cu valoare adăugată în domenii precum finanțe, achiziții, resurse umane, KYC (Know Your Customers) și servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajați în urma unei creșteri accelerate din ultimii trei ani. Societe Generale European Business Services intră în topul celor mai mari 10 centre de servicii din România, sector care atrage peste 7% din populația angajată.
Societe Generale European Business Services a fost fondată în 2011 și a înregistrat o creștere medie de 50% de la an la an, adăugând noi servicii în portofoliu și mărind constant numărul de angajați. Astfel, de la un centru specializat în domeniul financiar, compania oferă acum o gamă extinsă de servicii financiare, de resurse umane, IT sau Back Office și deservește peste 35 de țări.
În cadrul liniilor de business ale Societe Generale European Business Services, serviciile pentru procese organizaționale reprezintă 70% din activitate, în timp ce 30% sunt reprezentate de serviciile de suport și dezvoltare IT. Planurile de dezvoltare ale Societe Generale European Business Services vizează creșterea ponderii serviciilor de IT în viitor.
Din cei 1000 de angajați ai centrului, 35% sunt responsabili de zona de servicii financiare, 20% de serviciile de HR și servicii partajate, în timp ce mai mult de 30% sunt specializați în servicii de IT.
„Rolul Societe Generale European Business Services este foarte important pentru Grupul Societe Generale care se bazează din ce în ce mai mult pe serviciile de calitate ale centrului ca parte din strategia de transformare la nivel mondial. Într-o perioadă scurtă, am reușit să devenim un reper regional de excelență pentru operațiunile grupului și acest lucru se datorează echipei extraordinar de capabile și dedicate pe care o avem aici, celor 1000 de angajați pe care îî sărbătorim astăzi. Ei sunt cei care ne ajută să ne dezvoltăm pe zi ce trece într-un mediu dominat de inovație și performanță. Acest lucru înseamnă: servicii de calitate, preocuparea pentru satisfacția clienților și capacitatea de a livra la standarde înalte repede, pentru că timpul este o resursă importantă pentru clienți”, declară Philippe Garcet, CEO Societe Generale European Business Services.
În următorii ani, focusul Societe Generale European Business Services va fi de a continua să-și dezvolte poziția actuală de centru de excelență oferind soluții inteligente de business cu ajutorul unei echipe centrate pe inovație.