Fondata in 2008, FaceToFace este axata pe dezvoltarea mediilor de publicitate indoor, in locatii premium. Mediile de publicitate folosite sunt display-uri video digitale pe care le amplasam fata in fata cu clientii, cu o rata vizualizare a reclamelor de peste 90%.
Am lansat pentru prima data in Romania o televiziune cu circuit inchis care emite doar in saloanele de infrumusetare de lux - SalonTV, folosind monitoare amplasate lânga oglinzi. Primul oras acoperit a fost Iasi – lansarea in 2008, dupa care am dezvoltat reteaua si in Bucuresti – lansarea in martie 2011.
Cu o retea de peste 250 monitoare si o audienta lunara de peste 60.000 femei cu venituri medii si mari, SalonTV este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de digital signage din România, acoperind 31 saloane de lux din Iasi si 50 saloane de lux din Bucuresti.
Conceptul Salon TV presupune amplasarea acestor LCD-uri in dreptul oglinzilor din fata scaunelor pe care clientii stau atunci când sunt la tuns, coafat, manichiura, pedichiura, ingrijire corporala etc. Distanta dintre client si LCD-uri fiind de maxim 50-70 cm.
Programul TV are o durata de 60 minute si este difuzat repetitiv, pe tot parcursul orelor de functionare a saloanelor (10 ore/zi, 6 zile/saptamâna). Actualizarea acestui program se face saptamânal, in ziua de luni si contine rubrici de interes pentru clienti, precum Fashion, Beauty, Monden, Deco, Vacante, Sanatate, Family, Evenimente si stiri. Intre aceste rubrici sunt inserate calupuri publicitare care pot fi difuzate cu o frecventa de 10, 20 sau 30 minute.
Locatiile puse la dispozitia clientilor de catre SalonTV, sunt reprezentate de cele mai cunoscute saloane de infrumusetare din Bucuresti si Iasi dintre care amintim reteaua saloanelor Geta Voinea, reteaua Perfect Nails, reteaua Miko Beauty, Yoko, Laurent Tourette, My Center – Dinu Pescariu, Ergoline, Oksana, Maria Pauna sau Chocolat. Zonele pe care, reteaua SalonTV, le acopera sunt: Dorobanti, Floreasca, Baneasa, Piata Victoriei, Militari, Cotroceni, Herastrau, Unirii, Decebal sau Pipera.
Scopul nostru este acela de a pune in valoare individualitatea si personalitatea brandului tau, de a asigura plusvaloare capitalului de imagine si de a garanta cea mai buna expunere, in bugetul disponibil.
Eficienta, se afla acolo unde sunt clientii tai, are costuri reduse fata de publicitatea conventionala (TV, Radio, Print) iar consumatorii finali prezinta un grad de retinere mare al mesajelor publicitare. Acestea sunt doar câteva din atuurile pentru care clienti precum, Axa Asigurari, Philips, Domenii Park, Just Smile, Meli Melo, Bayer, Tiriac Auto, Lexus, L’occitane, Plafar, MaxMara, Victoria46, LaPerla, Triumph, L’Avenue au ales sa comunice intr-o maniera neconventionala si creativa elementele de identitate ale brandului oferind publicului o experienta pozitiva.
Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata!