The Woman 2025: Peste 1000 de femei se întâlnesc la Cluj-Napoca la finalul lunii martie pentru cel mai mare eveniment dedicat leadershipului feminin din România

The Woman 2025 The Woman 2025

Cea mai mare și longevivă conferință de leadership feminin din România are loc în acest an între 27-29 martie la Cluj-Napoca. Sub tematica Trust & Transparency, The Woman devine un fundament al discuțiilor, al poveștilor împărtășite și al valorilor promovate, unde încrederea și transparența devin concepte esențiale pentru un leadership sustenabil, dar și piloni ai construirii și dezvoltării în viața profesională și cea profesională.

 

Ediția din acest an provoacă publicul și deschide un dialog în care autenticitatea este cuvântul de bază. Cum putem recunoaște adevărata valoare a unui lider sau a unui brand? Cum reconstruim conexiuni reale într-o lume în care autenticitatea pare tot mai rară? Cum construim relații autentice, bazate pe transparență și cum clădim încredere în business și viața de zi cu zi?

 

The Woman își continuă demersul început anul trecut și anunță un eveniment de 3 zile, reunind peste 1000 de participante din toată țara.

 

Ziua 1: Conferința pe scena principală și zona expozițională


Prima zi a evenimentului The Woman are loc la Wonderland Cluj-Napoca și este dedicată discursurilor inspiraționale și prezentărilor de pe scena principală. Speakerii – femei de succes din mediul de business, influenceri, personalități publice și figuri îndrăgite din televiziune – vor împărtăși perspective valoroase asupra leadershipului și dezvoltării personale. Cu o experiență solidă în industriile lor, acestea vor aborda tema centrală a zilei, încrederea și transparența, oferind insight-uri relevante și aplicabile pentru creșterea personală și profesională.


În același timp, zona expozițională devine un spațiu interactiv de networking și oportunități de colaborare, reunind branduri atent selectate, care răspund nevoilor și aspirațiilor comunității The Woman. Participantele au ocazia să descopere produse și servicii relevante, să interacționeze direct cu reprezentanții brandurilor și să inițieze parteneriate pentru viitor.


Printre cei prezenți la ediția din acest an se numără femei de business, lideri și experți din domeniile în care activează, dar și artiști și persoane publice.


Camelia Șucu, una dintre cele mai cunoscute și influente figuri feminine din mediul antreprenorial românesc. Cu o carieră impresionantă de peste 20 de ani, Camelia este un exemplu de succes și inovație, fiind o prezență constantă pe piața de mobilier și design interior, dar și un model de leadership și reinventare.


Mirela Bucovicean, fondator Molecule F, prima platformă online dedicată promovării designerilor români, care subliniază creativitatea și talentul industriei de modă din România. Antreprenor cu o experiență extinsă în peste 13 industrii, Mirela este un mentor apreciat și o sursă de inspirație pentru cei din jurul ei.


Ioana Enache, cu o carieră solidă în business internațional de peste 30 de ani, din care peste un deceniu ca General Manager regional la Amway, numeroase proiecte de consultanță în strategie și transformare organizațională, roluri de senior management, iar în prezent este Director al Muzeului de Artă Recentă (MARe). Ioana aduce în toate proiectele în care se implica pasiunea pentru oameni, educație și cultură, valori, etică și profesionalism.


Ofelia Cozma sau Lady O, stilist, fashion icon și specialistă în decluttering și stil personal din Iași, recunoscută pentru autenticitate și capacitatea de a inspira femeile să se reinventeze.


Daniela Micușan, CEO Teleperformance Romania, cu peste 18 ani de experiență în leadership executiv, care excelează în conducerea transformărilor complexe de business și în optimizarea serviciilor externalizate pentru jucători cheie din IT&C, Automotive, Tech & Entertainment, Mass Media, Cloud Computing și E-commerce.


Wanda Nahlik, lider dinamic cu peste două decenii de experiență într-o industrie condusă preponderent de bărbați, cea a serviciilor financiare. În calitate de CEO, ea a jucat un rol esențial în creșterea și expansiunea companiei, înființând și dezvoltând subsidiare importante.

  

Ziua 2: Paneluri și Workshopuri în zona de Antreprenoriat, Marketing și PR


A doua zi se desfășoară în diferite locații din Cluj-Napoca și se concentrează pe paneluri de discuție și workshopuri interactive, oferind lecții, idei valoroase despre antreprenoriat, marketing și PR.


Ziua 3: Ziua de Lifestyle


Ultima zi a evenimentului este dedicată stilului de viață, participantele descoperind cele mai noi tendințe și tehnici care le pot ajuta să își îmbunătățească prezența online și să își cultive imaginea personală. Mai multe evenimente se vor desfășura paralel în Cluj-Napoca.


The Woman x Galeria de Stil continuă și în acest an în perioada 28-30 Martie la Muzeul de Artă Cluj-Napoca.

„În fiecare an, la The Woman, analizăm tendințele internaționale și locale pentru a identifica tematica centrală a evenimentului. Trăim într-o eră a vitezei, în care online-ul, rețelele sociale și tehnologia evoluează constant, adesea mai repede decât reușim să ținem pasul. Această dinamică aduce oportunități, dar și provocări serioase. De la valul de fake news și schemele de înșelăciune atent orchestrate, până la presiunea standardelor de frumusețe nerealiste și imaginea distorsionată promovată mai ales în mediul digital – toate acestea ne conduc către nevoia de a aduce în prin plan încrederea și transparența. În orice domeniu – fie că vorbim despre afaceri, carieră, relații sau dezvoltare personală – transparența este fundamentul pe care se construiește încrederea. Aceasta este și valoarea de bază a proiectului The Woman, pe care o susținem și promovăm cu consecvență de-a lungul anilor.

Evenimentul desfășurat pe parcursul a trei zile oferă oportunitatea de a explora perspective diverse, de a acumula cunoștințe valoroase și de a trăi experiențe autentice. Speakerii din acest an – femei de succes din business, influenceri și personalități publice – sunt exemple ale modului în care transparența și încrederea pot modela cariere și vieți personale. În cele din urmă, The Woman nu este doar un eveniment, ci o comunitate. Aceste trei zile ne aduc împreună pentru a învăța, a colabora și a ne inspira reciproc, consolidând relațiile care ne definesc și ne motivează.”, declară Crina Ciocian, CEO The Woman.

 

Biletele au fost puse deja în vânzare. Mai multe detalii și posibilitatea de achiziționare a biletelor puteți regăsi pe conference.thewoman.ro.

 

 Despre The Woman

 

Începută în 2012 ca o conferință dedicată businessului feminin, "The Woman" s-a dezvoltat într-un brand complex care acum găzduiește cea mai mare conferință de leadership feminin din România.


Pe parcursul acestor ani, activitatea s-a extins pentru a include nu doar conferințe, ci și o revistă respectată, o serie de evenimente conexe și diverse campanii de conștientizare care promovează valorile și obiectivele brandului.

The Woman reprezintă o mișcare care continuă să inspire, să educe și să transforme comunitatea de afaceri și societatea românească, promovând un viitor în care femeile sunt recunoscute, valorizate și susținute în aspirațiile lor profesionale și personale.