Tommy Hilfiger duce platforma sa emblematică „See Now, Buy Now” la Milano, cu Gigi Hadid; ținutele pentru femei și bărbați, de pe podium, vor fi disponibile imediat într-un ecosistem de canale de cumpărare din peste 70 de țări.
Evenimentul interactiv, complet reinventat în sezonul de primăvară 2018, combină moda cu activări care introduc publicul în lumea curselor, celebrând parteneriatul lui Tommy Hilfiger cu campionii mondiali Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
Tommy Hilfiger anunță TOMMYNOW „DRIVE”, un eveniment interactiv plin de energie, construit în jurul modei, inovației și lumii pline de adrenalină a Formulei 1. Inspirat de pasiunea lui Tommy Hilfiger pentru spoturile cu motor, show-ul combină viteza și actualitatea cu o notă de nostalgie pentru vintage. A patra prezentare de sezon a brandului, TOMMYNOW Primăvară 2018, va avea loc în timpul Săptămânii Modei de la Milano, pe 25 februarie 2018, la 21:00 (ora României), la Milano Congressi.
„Primul eveniment interactiv TOMMYNOW, de acum doi ani, a pus la încercare toate barierele prezentărilor tradiționale. A fost incredibil să urmărim cum platforma noastră a evoluat pe parcursul sezoanelor, cu inovații nemaivăzute,” a mărturisit Tommy Hilfiger. „Sunt mândru că descoperim constant noi moduri de a ne depăși limitele pentru a democratiza moda și a pune consumatorul în centrul afacerii noastre. Prezentarea de Primăvară 2018 marchează un nou capitol pentru TOMMYNOW, cea mai puternică platformă pe care să ne lansăm noile colecții, prin care aducem la viață lumea Formula 1 și celebrăm noul parteneriat cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport.”
Tommy Hilfiger a anunțat de curând un parteneriat strategic, pe mai mulți ani, cu Mercedes-AMG Petronas Motosport, cvadrupli Campioni Mondiali Formula 1, devenind Partenerul Oficial pentru îmbrăcăminte al echipei, din sezonul 2018. Echipa brandului global de design a lucrat îndeaproape cu principalul inovator din lumea automobilelor și echipa sa de top Formula 1, pentru a include în TOMMYNOW elemente digitale unice. Pentru a celebra această colaborare, TOMMY NOW „DRIVE” va introduce peste 2.000 de invitați, printre care consumatori, presă, VIP, buyer-i și influenceri din industrie, în lumea curselor de motor, prin activități incitante. Printre acestea se numără garajul de curse virtual Bose prezentând căștile wireless Quiet Comfort 35 II Noise-Canceling, oferite de Bose, simulatorul de curse F1 și provocarea Pitstop F1, ambele oferite de Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
Ca urmare a succesului primelor trei show-uri TOMMYNOW, evenimentul din primăvara lui 2018 este construit pe formatul marca Tommy Hilfiger “See Now, Buy Now”. Prezentarea de modă va combina pentru a doua oară ținute HILFIGER COLLECTION pentru bărbați și femei, prezentând și a patra colecție capsulă TommyXGigi, creată de Tommy Hilfiger în colaborare cu Gigi Hadid, supermodel international și ambasador global TOMMY HILFIGER womenswear.
TOMMYNOW continuă să acționeze ca un incubator inovativ, unde noi tehnologii sunt testate, dezvoltate și integrate în business-ul Tommy Hilfiger. În acest sezon, experiența TOMMYNOW “Behind the Drive”, produs cu efecte parallax, adaugă experienței de la fața locului un strat suplimentar de digital storytelling. Scanând codurile QR plasate peste tot în Milano Congressi, oaspeții sunt introduși în lumea lui TOMMYNOW. Conținutul exclusiv include evoluția colecției capsulă colaborativă TommyXGigi Primăvară 2018 și procesul de dezvoltare a mașinii de curse de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
În toamna lui 2016, TOMMY HILFIGER a devenit primul brand care a lansat chatbot-ul de comerț conversational, powered by A.I., TMY.GRL pentru Facebook. În primăvara lui 2017, TMY.GRL a evoluat într-o experiență unică de stilist personal, personalizând și mai mult experiența consumatorilor. TMY.BOY, lansat în toamna lui 2017, crează recomandări de ținute HILFIGER COLLECTION Men, bazate pe preferințele consumatorilor și pe eveniment. În acest sezon, chatbot-ul va furniza consiliere de styling de la celebrități prin content video oferit de influenceri de la TOMMYNOW “DRIVE” care împărtășesc ținutele lor favorite din colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2018.
#TOMMYNOW va fi accesibil pe canalele social media ale brand-ului și online pe tommy.com.
Prietenii și urmăritorii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.