Ambasadorii brandului se reunesc într-o campanie care îmbină moda și divertismentul, captând energia vibrantă a sezonului festiv.
Tommy Hilfiger prezintă campania Holiday 2024, avându-i protagoniști pe icon-ul stilistic Sofia Richie Grainge și actorul premiat Damson Idris.
Campania prezintă o seară festivă, în care cele două figuri emblematice se intersectează la un hotel primitor din Los Angeles. Atrași de farmecul natural și stilul relaxat al celuilalt, cei doi creează o poveste cinematografică ce îmbină moda și divertismentul. Energia acestui cuplu elegant este surprinsă pe parcursul unei nopți pline de momente captivante, toate învăluite în esența Tommy și magia sezonului.
„Sărbătorile sunt despre a îmbrățișa magia momentului și a te lăsa purtat de el”, a spus Sofia Richie Grainge. „Îmi place cum această campanie surprinde farmecul și eleganța sezonului. Darurile sunt felul meu de a arăta iubire și afecțiune pentru familie, iar colecția Tommy pentru sărbători – atemporală, elegantă și fără efort – face ușor să găsești ceva special pentru fiecare persoană.”
„O campanie de sărbători cu Sofia – trebuia să dau tot ce am mai bun în privința stilului meu”, a spus Damson Idris. „Pentru sezonul festiv, este important să alegi piese care te fac să te simți deosebit, fie că optezi pentru un look relaxat sau vrei să faci o declarație. Cu colecția Tommy ești garantat că vei lăsa o impresie de neuitat la fiecare petrecere.”
Colecția Holiday 2024 aduce stilul american clasic TOMMY HILFIGER, perfect pentru fiecare moment al serii de sărbătoare. Ghidul de cadouri propune accesorii de sezon – de la pulovere călduroase, paltoane elegante, până la eșarfe și genți perfecte pentru iarnă. Ținutele pentru petreceri combină rafinamentul cu farmecul sezonului. Eleganța unei cine festive este reflectată în ținute sofisticate și gata de petrecere, ce îmbină fără efort farmecul sezonului cu rafinamentul caracteristic.
Ca simbol stilistic la nivel global, mamă și antreprenoare, ambasadoarea brandului TOMMY HILFIGER pentru femei, Sofia Richie Grainge, reînvie conceptul de „Visul American”. În prima sa campanie după venirea pe lume a copilului, ea întruchipează rafinamentul și încrederea. Actorul britanic premiat, Damson Idris, aduce stilul său simplu, clasic și atemporal, adăugând o notă de „cool” londonez în familia Tommy, ca ambasador al brandului TOMMY HILFIGER pentru bărbați.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @SofiaRichieGrainge și @DamsonIdris.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.