Tommy Hilfiger îi primește în familie pe starurile T-Wave: Fourth, Gemini, Phuwin și Pond

T-Wave: Fourth, Gemini, Phuwin și Pond T-Wave: Fourth, Gemini, Phuwin și Pond

Starurile divertismentului thailandez devin ambasadori de brand Tommy Hilfiger, marcând începutul unui nou capitol în impactul global asupra modei și culturii.

 

Tommy Hilfiger anunță starurile mișcării T-Wave, Fourth, Gemini, Phuwin și Pond, ca ambasadori de brand, susținând ascensiunea lor de la vârful cultural al Thailandei la scena globală, într-un parteneriat dinamic.

 

Inspirată de impactul fără precedent al K-Pop-ului în modă, mișcarea T-Wave este pregătită să definească următoarea eră a influenței stilului. Îmbinând creativitatea thailandeză cu auto-exprimarea modernă, Fourth, Phuwin, Pond și Gemini vor aduce optimismul lor natural, carisma inconfundabilă și energia vibrantă alături de stilul clasic american TOMMY HILFIGER.

 

„Sunt încântat să îi primesc pe Fourth, Gemini, Phuwin și Pond în familia noastră,” a declarat Tommy Hilfiger. „În fiecare an, noi mișcări culturale ies la suprafață pentru a-și lăsa amprenta asupra culturii pop – iar acum este momentul T-Wave. Sunt foarte entuziasmat să-i primesc în comunitatea noastră de artiști și inovatori, a căror legătură cu brandul transformă momentele în mișcări.”

 

Campania, fotografiată de Wasu Sukatocharoenkul, anunță parteneriatul, surprinzând starurile purtând stilurile clasice prep din colecția TOMMY HILFIGER Pre-Spring 2025. În 2024, starurile au participat la prezentarea de modă TOMMY HILFIGER Spring 2025, desfășurată pe fostul MV John F. Kennedy, o navă dezafectată care a fost anterior un feribot Staten Island, în timpul New York Fashion Week.

 

DECLARAȚII

 

„Alăturarea familiei Tommy se simte ca următorul pas într-o călătorie frumoasă. Este o oportunitate incredibilă de a crește și de a evolua alături de un brand cu o moștenire atât de bogată în combinarea culturii pop cu moda. Sunt nerăbdător să-mi aduc simțul stilului în universul clasic american Tommy.” – Fourth.

 

„A deveni parte din mișcarea globală Tommy este mai mult decât un moment important – este un vis devenit realitate. Întotdeauna mi-a plăcut cum TOMMY HILFIGER oferă un twist proaspăt clasicelor, așa că să lucrez cu acest brand iconic pare ireal.” – Gemini.

 

„Ceea ce face acest moment atât de special este că îl împărtășesc cu frații mei din T-Wave. Suntem cu toții în această experiență împreună, iar faptul că fac parte din familia Tommy alături de ei o face și mai semnificativă. Sunt foarte entuziasmat pentru un an plin de momente grozave înainte.” – Phuwin.

 

„Să fac parte din povestea TOMMY HILFIGER, un brand cu o influență globală atât de mare, este cu adevărat o onoare. Acest parteneriat nu este doar despre stil, ci și despre a duce cultura noastră în lume.” – Pond.

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @FourthIG, @GeminiNT, @PhuwinTang și @PPNaravit.

  

  

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

 

Despre TOMMY HILFIGER


TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.