Tommy Hilfiger anunță campania globală de publicitate Primăvară 2018 TOMMY JEANS, în colaborare cu o serie de influenceri mileniali, printre care rapper-ul Christian “King” Combs, modele și muzicienii Pyper America Smith și Gabriel-Kane Day-Lewis, și modelele Diana Silvers, Lina Hoss și Sup Park. Campania, care introduce o perspectivă unică despre sfidarea regulilor și definirea unor noi modalități de exprimare a diversității și individualității, va debuta pe 8 februarie 2018.
Campania, fotografiată de Devyn Galindo în California, poartă comunitatea globală denim TOMMY JEANS cu aplecare către lumea digitală într-o călătorie aventuroasă care celebrează tinerețea, libertatea și prietenia, cu Christian “King” Combs, Pyper America Smith, Gabriel-Kane Day-Lewis, Diana Silvers, Lina Hoss și Sup Park purtînd ținute street-style. Campania, care debutează pe mobil, include de asemnea interviuri video exclusive cu comunitatea de ambasadori care împărtășesc atitudinea lor îndrăzneață, stilul individual și abordarea curajoasă a exprimării personale.
Colecția de primăvară 2018 TOMMY JEANS, care include îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru bărbați și femei, celebrează viteza și actualitatea cu accente de nostalgie vintage.
Colecția adoptă stilul de inspirație Formula Unu și moștenirea imbrăcămintei office, siluetele oversized, haine de exterior largi, cu un focus puternic pe detaliile denim. Noul look se inspiră din grafica, formele clasice, culorile îndrăznețe ale costumelor pe care le poartă piloții de curse de viteză, pentru o colecție care reinventează tradițiile americane cu o tentă rebelă.
TOMMY JEANS este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS
DESPRE SARKK
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania şi F.Y.R.O.M. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse de magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, ele incluzând și încălțăminte și accesorii. Colecțiile fac parte dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Tommy Jeans constă în articole din Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, genți, accesorii, ochelari și parfumuri.