Tommy Hilfiger a fost all abord în cadrul Fashion Week-ului din New York, prezentând colecția Primăvara 2025, duminică, 8 septembrie. Pe nava dezafectată MV John F. Kennedy, care a fost anterior ferry-ul Staten Island, show-ul a celebrat dragostea lui Tommy pentru stilul de viață nautic, revitalizat prin coduri maritime îndrăznețe, în culorile emblematice ale brandului – roșu, alb și albastru.
„Revenim la inspirațiile nautice și maritime care au definit stilul nostru caracteristic încă din 1985,” a spus Tommy Hilfiger. „Astăzi, acestea sunt actualizate și remixate pentru 2025: stilul are lejeritatea estivală confortabilă, dar cu o încredere ce pare pregătită să coboare de pe ferry și să revină în oraș.”
Colecția include dungi Breton și Ithaca pentru cămăși, inspirate de patrimoniul navigației. Jachetele de regatta din arhivă și pantalonii utilitari sunt concepuți să fie ușori și fluizi, confecționați din nailon asemănător cu pânza de vele și bumbac încrețit. Pantalonii capri pentru femei sunt croiți într-o gamă de culori solide și carouri și sunt asortați cu pulovere tricotate supradimensionate, de inspirație pescărească. Stilul prep clasic este reîmprospătat cu jachete varsity într-o combinație de in și piele, pantaloni chinos cu manșete inspirate de vibe-ul de pe punte și pantaloni scurți de yacht cu pliuri duble. Croielile lejere conferă o notă elegantă blazerelor sportive de club, polo-urilor tricotate manual și trench-urilor deconstruite și duc cu gândul la starea de confort care se regăsește în cabina căpitanului. Look-ul este completat cu eșarfe la gât, încălțăminte lejeră de plajă țesută manual și o nouă monogramă TH din frânghie groasă care se întâlnește pe șepcile din rafie. Este noua garderobă New American Prep, care îmbină stilul vibrant Ivy League cu funcționalitatea cotidiană a vieții de coastă.
Felix și Lee Know din Stray Kids, Jisoo și Damson Idris au stat în primul rând, în timp ce Abby Champion, imaginea campaniei Toamna '24, a strălucit pe podium în aplauzele logodnicului ei, Patrick Schwarzenegger. Finalul show-ului a fost electrizat de membrii Wu-Tang Clan, originari din Staten Island, Ghostface Killah, Method Man și Raekwon, iar Questlove a revenit pentru a curatoria coloana sonoră. Printre invitații speciali s-au numărat talente muzicale precum Tinashe, Quavo, Doechii, Ayra Starr și trupa japoneză de rock Mrs. Green Apple, alături de personalități culturale globale, precum actorul canadian Maitreyi Ramakrishnan și vedetele T-Wave Pond, Phuwin, Fourth, Gemini, Jake Shane, Thomas Doherty, Nerea Martí, Ava Dash, Stella Jones, Nile Winchester, și Johannes Huebl.
După spectacolul din februarie la Oyster Bar din Grand Central, Tommy Hilfiger continuă să revitalizeze repere emblematice din New York ca locuri de desfășurare a show-urilor. În acest sezon, formatorii culturali s-au îmbarcat pe vasul dezafectat la Pier 17, South Street Seaport, și au savurat o seară de ospitalitate marca Hilfiger, cu priveliști uimitoare ale Podurilor Brooklyn și Manhattan. Cu interioarele sale originale încă intacte, show-ul a marcat un rămas-bun rolului trecut al navei, în timp ce a celebrat transformarea sa într-un club de comedie, sub noua proprietate a lui Pete Davidson și Colin Jost.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, #NYFW și @TommyHilfiger.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.