Tommy Hilfiger și Sofia Richie Grainge prezintă o nouă eră a eleganței cu o colecție în colaborare

Colecția capsulă Sofia for Tommy Colecția capsulă Sofia for Tommy

Dezvăluind o evoluție rafinată a colecției de haine de damă „Tommy Hilfiger”, colecția capsulă îmbină flerul de „It-Girl” al Sofiei Richie Grainge, cu stilul american clasic al brandului pentru o abordare nouă a luxului discret.

 

Tommy Hilfiger o anunță pe Sofia Richie Grainge drept cea mai nouă colaboratoare de design. Ambasadoare a brandului din iunie 2024, Sofia lansează prima sa colecție capsulă co-creată, Sofia for Tommy, în martie 2025, în timp ce va fi imaginea campaniei de primăvară 2025 a TOMMY HILFIGER. Cu imagini surprinse de Alexandra Nataf, abordarea autentică a Sofiei asupra luxului accesibil strălucește în timp ce ea prezintă îmbrăcăminte și accesorii elevate inspirate de briza litoralului.

 

„Tommy este un adevărat simbol al stilului”, spune Sofia. „Este cineva pe care l-am admirat ca designer și forță creativă încă de când am început să lucrez în industria modei. Sunt atât de mândră să prezint o colecție care întruchipează rafinamentul fără efort pentru fiecare zi. Aceste piese au fost construite pentru o exprimare de sine fără limite și o dragoste profundă pentru stilul autentic, clasic - valori pe care Tommy și cu mine le împărtășim.”

 

„Sofia reprezintă femeia modernă polivalentă, capturând puterea și profunzimea generației de astăzi”, spune Tommy Hilfiger. „În calitate de model și antreprenor, ea a captivat publicul cu viziunea sa modernă asupra stilului atemporal. Sofia transformă elementele clasice în piese obligatorii contemporane care dau tonul unei noi ere a stilului.”

 

Lansarea include 24 de piese rafinate, create pentru a îmbunătăți garderoba de zi cu zi și pentru a cuprinde culoarea, textura și volumul. Inspirându-se din siluetele de epocă și din steagurile nautice vintage, colecția capsulă Sofia for Tommy se axează pe piese care îmbină fără efort rafinamentul lustruit cu un cool modern și ușor. Aceasta include blazere croite și pantaloni largi din denim, topuri ideale pentru suprapuneri și o serie de rochii de lux discrete. Pentru a onora mixul caracteristic al Sofiei de simplitate și eleganță feminină, paleta de culori este o abordare mai profundă și mai bogată a culorilor americane roșu, alb și albastru, cu nuanțe de crem, purpuriu și bleumarin. 

 

Colecția capsulă Sofia for Tommy continuă moștenirea Tommy Hilfiger de parteneriate vizionare cu femei elegante și puternice precum JISOO, Gigi Hadid, Hailey Bieber și Zendaya. Prin combinarea viziunii sale unice cu stilul american al TOMMY HILFIGER, Sofia Richie Grainge va aduce sentimentul său inerent de încredere, împreună cu un punct de vedere contemporan, la modă. Acest mix de perspective amplifică colecția de îmbrăcăminte pentru femei TOMMY HILFIGER - Primăvară 2025, concentrându-se în același timp pe angajamentul definitoriu al culturii brandului față de exprimarea nelimitată a sinelui și luxul discret.

 

Colecția capsulă Sofia for Tommy va fi disponibilă pe tommy.com și în magazinul TOMMY HILFIGER din Băneasa Shopping City.  

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @SofiaGrainge.

 

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria,  Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

 

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.