Pe măsură ce înaintăm în 2019, este important să recunoaștem că, deși au existat multe îmbunătățiri în ceea ce privește diversitatea la locul de muncă, există încă lacune în ceea ce privește procesul de recrutare și de căutare a unui job.
Pentru a ajuta companiile să recruteze mai eficient, LinkedIn a publicat un nou studiu Gender Insights Report, rezultatele căruia se bazeză pe miliarde de interacțiuni de la companii și candidați, până la recrutori și angajați.
Iată care sunt cele mai importante concluzii în ceea ce privește angajații bărbați și femei, mai ales atunci când vine vorba despre căutarea unui loc de muncă.
Bărbații și femeile sunt interesați de joburi și oportunități de carieră aproximativ în aceeași măsură - 90% dintre bărbați și, respectiv, 88% dintre femei.
Sunt mai puține șanse ca femeile să aplice pentru posturi vacante decât bărbații, discrepanța fiind de 20%. Unul dintre motivele care ar explica această diferență este faptul că femeile tind să aplice la un job numai atunci când sunt convinse că îndeplinesc 100% dintre calificările din fișa postului, în timp ce limita bărbaților este la 60%, conform unui studiu realizat de LinkedIn.
Mai multe pe Start-up