La 27 de ani, Laura Ioana Sardescu face parte din rândul celor care contrazic ideile preconcepute despre millenniali: a terminat două facultăţi şi, fiindcă la vremea absolvirii nici ea, nici soţul ei, nu îşi găseau un loc de muncă, au înfiinţat propriul business. Acum, platforma neakaisa.ro, axată pe comercializarea de maşini-unelte şi produse pentru baie, se îndreaptă spre venituri de un milion de lei, iar antreprenoarea a găsit o nouă nişă de activitate, inspirată din businessul iniţial.
Laura Sardescu vorbeşte calm şi emană pozitivism, nu se plânge de hăţişurile antreprenoriatului, nici de faptul că nu îşi găsea un loc de muncă după terminarea studiilor; de altfel, vede lucrurile bune şi în întâmplările mai puţin plăcute, iar un exemplu în acest sens este modul în care le-a venit ideea înfiinţării businessului neakaisa.ro, în 2014. ”Nouă ne-a plouat în casă, la propriu. Am ajuns în casă într-o seară şi aveam apă de doi centimetri pe jos, fiind la ultimul etaj; am căutat o soluţie provizorie, până la efectuarea reparaţiei a doua zi, la un magazin de bricolaj. Angajaţii de acolo nu au putut să ne ofere o variantă pentru a rezolva problema. Am aflat a doua zi că aveam nevoie de un silicon care ar fi rezolvat problema provizoriu“, descrie ea modul în care le-a venit ideea dezvoltării afacerii neakaisa.ro.
Citeste mai multe pe BusinessMagazin