Ai văzut vreodată o pereche de încălţări sau un pulover pe un afiş publicitar care ţi-a plăcut şi ai fi vrut să-l cumperi însă nu ştiai ce marcă e sau în ce magazin îl poţi găsi? Acum retailerii au o soluţie
Visual search“ sau căutarea pe bază de imagine este cel mai în vogă trend în ecommerce, iar retailerii ar trebui să fie atenţi la acesta dacă nu vor să rămână în urmă. Acest tip de căutare a fost unul dintre cele mai discutate subiecte la ShopTalk Europe, cel mai mare târg de ecommerce din Europa, iar cuvinte precum inteligenţă artificială, reţea neuronală sau machine learning au fost spuse aproape la fiecare prezentare.
Potrivit ultimelor statistici, aproape 60% dintre căutările online la nivel global sunt făcute de pe un smartphone, iar în cazul unor retaileri traficul de pe mobile este majoritar. 85% din căutările de pe Pinterest au loc de pe un smartphone, iar 72% dintre utilizatorii Pinterest au declarat că au descoperit branduri noi şi servicii prin căutările pe această platformă.
Mai multe pe BusinessMagazin