Cinci cărți de antreprenoriat pentru copii și adulți

Cinci cărți de antreprenoriat pentru copii și adulți Cinci cărți de antreprenoriat pentru copii și adulți

Cărțile de antreprenoriat sunt extrem de populare în rândul celor care vor să afle experiențele celor care au trecut deja prin niște etape importante în business.

În ziua de azi, tot mai multe persoane sunt mai atrase de ideea de a porni o afacere pe cont propriu decât de a lucra ”la patron”. Iar antreprenoriatul nu mai ține cont de vârstă, așa că vedem tot mai multe afaceri, profitabile și foarte cunoscute, pornite chiar de copii și adolescenți.

Am selectat și noi cinci cărți de antreprenoriat care conțin lecții valoroase pentru dezvoltarea unui startup atât pentru copii cât și pentru adulți.

The $100 Startup – Chris Guillebeau

Dacă vrei să afli cum poți reuși să construiești o afacere care să-ți aducă venituri considerabile având la dispoziție 100 de dolari sau chiar mai puțin, aceasta este cartea pe care trebuie musai să o citești. Nu te va învăța cum să devii milionar, însă vei avea o listă de lucruri pe care o poți bifa constant pe măsură ce îți construiești startup-ul.

Volumui lui Guillebeau îți demonstrează cum îți poți transforma o pasiune într-o afacere de succes. Cartea se bazează pe 50 de studii de caz foarte interesante, ale unor antreprenori care au reușit să transforme 100 de dolari într-un startup sustenabil și se diferențiază de alte volume similare prin faptul că pune la dispoziția cititorilor niște sfaturi extrem de practice și ușor de pus în aplicare.

The Millionaire Fastlane – MJ DeMarco

Pentru a ajunge să câștigi mulți bani e nevoie să ai un impact asupra cât mai multor oameni. În acest volum, MJ DeMarco ne însoțește în călătoria pe care va trebui să o facem pentru a deveni milionari și totul începe cu momentul în care autorul vede un Lamborghini pentru prima dată.

Potrivit lui DeMarco, nu ar fi nevoie să aștepți ideea genială, total revoluționară, care te va transforma într-un mogul, ci poți folosi o idee pe care au mai construit și alții afaceri. Trebuie doar să o adaptezi și să o faci mai bună.

The Introvert Entrepreneur - Beth Buelow

Te simți mai bine când ești singur decât când stai în preajma altora? Atunci este foarte posibil să faci parte din categoria introverților. Însă, ținând cont că antreprenorii au nevoie să interacționeze destul de mult cu lumea din jur, cu partenerii, clienții sau echipa, cum poți construi o afacere atunci când ești un introvert?

Buelow este de părere că o persoană introvertită poate fi un antreprenor extraordinar. Așa că îți arată câteva moduri în care poți folosi trăsăturile personalității tale pentru a fonda un startup. ai nevoie de un mentor care vorbește pe limba ta.

The Power of Broke – Daymond John

Nu sunt puțini cei care și-au pus la bătaie ultimii bani pentru a lansa o afacere. Ce faci atunci când nu ai nicio lețcaie?

Daymond John este de părere că tocmai faptul că nu ai niciun ban te motivează să realizezi lucruri mărețe. Asta tocmai pentru că îți lipsește confortul psihic că totul este în regulă și te mână disperarea zilei de mâine.

De altfel, chiar Daymond John, care este unul dintre investitorii din celebra emisiune Shark Tank, precum și creatorul FUBU, și-a început imperiul care valorează acum 6 miliarde de dolari cu ....40 de dolari.

Kidpreneurs: Young Entrepreneurs with Big Ideas – Adam Toren & Matthew Toren

Dacă încă mai aveați dubii că antreprenoriatul nu ține cont de vârstă, trebuie să citiți această carte.

Pentru că atât piața muncii este în schimbare, cât și lumea antreprenorilor, e cazul să-i învățați pe cei mici, încă de timpuriu, să își creeze propriile proiecte de succes, iar Kidpreneurs este o carte bună pe care puteți să le-o puneți la dispoziție pentru a-i motiva.

Autorii propun câteva mici afaceri amuzante pe care copiii le-ar putea pune în practică: pot face un stand unde să vândă limonadă, sau pot plimba cățeii vecinilor.

Volumul este scris într-un limbaj lejer, ușor de înțeles de cei mici, are ilustrații și quizz-uri care îi atrag pe micii cititori și îi fac să-și structureze mai bine informațiile.

Mai multe pe Start-up.ro