Continutul in promovarea pe Internet

Continutul in promovarea pe Internet
 

S-a afirma Continutul e rege, aceasta fiindca promovarea pe Internet nu poate exista fara continut. Iar cand spunem continut  ne referim la descriere de produse si servicii, articole pe blogul website-ului companiei, administrarea social media. In continuare  va dam 3 motive sa luati continutul in serios!

Continutul este in tot in  promovarea pe Internet

Descriere de produse, articole blog, fotografii, grafica, video, jocuri, aplicatii, ebooks si multe alte lucruri cu care interactionati pe Internet fac parte din categoria continut.Toate, dar toate au nevoie de cuvinte, asa numitele cuvinte cheie,  de aceea in marketingul online, continutul text este esential. In primul rand este o modalitate de SEO, iar Search Engine Optimization nu poate exista in afara cuvintelor, asadar al articolelor sau descrierilor. Cu cat aveti mai mult continut text, cu atat va ajutati website-ul sa creasca pozitionarea in Google. Nu aceasta ne dorim?

Ca idee, aceasta specializare a marketingului online se numeste marketing prin continut.

Cuvintele cheie in promovarea pe Internet
Cuvintele cheie sunt esenta cautarilor pe Internet, implicit a promovarii. Imaginile de orice forma sunt cele care atrag utilizatorul, cele care il provoaca sa proceseze informatia mai repede. La randul lor, imaginile trebuie optimizate pentru cautari. Ce trebuie sa iei in calcul?
  • Relevanta pentru utilizator a cuvantului fata de serviciul/ produsul  

  • Relevanta pentru companie.

  • Daca in primul caz lucrurile sunt simple, in cel de al doilea, va indemnam sa cautati un cuvant cat mai specific. Asa veti avea sansa ca textul dumnevoastra sa fie pozitionat superior SERP (in cautarile Google).

    Vreti promovare? scrieti pentru utilizatorii de Internet!

    Oamenii din ziua de astazi nu au timp, nici rabdare. Va promovati scriind pentru el, acel public in lupta cu timpul. Cateva sfaturi:

  • Folositi cuvinte relevante

  • Starneste-i interesul prin utilitatea articolului

  • Fa-l sa vada despre ce este vorba din titluri (H-uri)

  • Structureaza textul sa poata fi scanat dintr-o privire

  • Scrie in limbajul uzual al utilizatorului.

  • Ilustreaza cu imagini

  • Continutul in promovare iti spune povestea

    Povestea care vinde face parte din procesul de branding. Povestea companiei tale trebuie spusa, scrisa, pentru utilizatorii online. Comunicandu-le vei avea numai beneficii:potentiali noi clienti te vor gasi mai usor si vor intelege:  

  • ce vinzi si prin ce esti diferit

  • publicul tau va avea un motiv sa iti urmareasca website-ul, loializandu-l

  • va fi un mod de a transforma fanii companiei in promotori

  • Indemnul de vanzare este continut

    Povestea nu este suficienta, dupa cum nu sunt suficiente articolele. Asa numitul Call to Action (CTA), indemnul de vanzare,  este o forma de continut. Formularea acestui CTA este cea care transforma utilizatorii online in cumparatori, in cei care cer oferte, care, in final cumpara.

    Social media si promovarea pe Internet

    Administrarea social media este o forma de promovare. Cu ajutorul  Social media (Facebook, Google+, Linkedin, Instagram, Pinterest etc)  aduceti compania si produsele/ serviciile acesteia mai aproape de public, printr-o abordare prietenoasa. Mai exista doua  beneficii: puteti aduce publicul mai aproape de website-ul companiei, acolo unde se afla servicii, iar social media puteti converti clientii in promotori.

     

    Spor la treaba!

     

    Articol scris de ixpr.ro

     Foto credit: pixabay.com