Cum au reuşit trei tineri să creeze o companie de 23 de milioane

Cum au reuşit trei tineri să creeze o companie de 23 de milioane Cum au reuşit trei tineri să creeze o companie de 23 de milioane

Trei prieteni care căutau o modalitate de a obţine bronzare artificială fără să-şi păteze hainele au creat prima apă de bronzare din lume. Brandul lor a ajuns la aproape 23 de milioane de lire sterline şi are un număr impresionant de fani, arată Daily Mail.

Brendan Heggarty, de 47 de ani, Marc Elrick, de 35 de ani şi Joanna Livingstone, de 37 de ani, au creat Tan-Luxe în 2015, după ce Marc, care deţine un salon de coafură în Glasgow, auzea diverse conversaţii în cadrul salonului despre nemulţumirile clienţilor în legătură cu mirosul, culoarea, uscăciunea şi petele pe care le lasă produsele actuale de pe piaţă.

Aşadar, a  început să studieze descoperiri ştiinţifice în domeniul cosmeticii pentru a oferi un bronz fals cu beneficii pentru îngrijirea pielii. A început colaborarea cu Brendan şi Joanna şi le-a luat cinci ani de cercetare, dezvoltare, focus grupuri şi circa 1.000 de teste de laborator. Produsele conţin concentrate pe care le foloseşti în ritualurile de îngrijire a pielii, iar brandul Tan-Luxe a câştigat premiul pentru cel mai popular brand nou apărut pe piaţă, după ce a vândut în valoare de un milion de lire sterline în 24 de ore.