Antreprenoarea Carolyn Rafaelian a dezvoltat reţeaua Alex şi Ani, pe piaţa americană, un veritabil imperiu în domeniul bijuteriilor – de la brăţări şi lănţişoare, până la cercei. Prilej cu care a ajuns miliardară, relatează Forbes.
Răspândite pe tot teriroriul Statelor Unite ale Americii, magazinele reţelei constituie un veritabil fenomen: au crescut de peste 100 de ori în şase ani, sărind de la nivelul de 5 milioane de dolari în 2005 la peste 500 de milioane de dolari anul trecut. Marja de profit net s-a plasat la circa 23 de procente. Altfel spus, un câştig net de peste 100 de milioane de dolari.
“De fapt, nu vând doar bijuterii, ci energia deţinută de aceste piese,” declară Brent Cleaveland, director executiv al Asociaţiei Vânzătorilor de Bijuterii şi Accesorii. Dovadă că Rafaelian lucrează cu un preot şi un şaman.
Citeste toata stirea pe BusinessMagazin