MindHub România consideră că tot mai mulți copii sunt, astăzi, interesați să dobândească abilități digitale, care îi ajută enorm în construirea, pe termen lung, a competențelor de carieră necesare.
Ei sunt susținuți de părinții conștienți că acest gen de skill-uri sunt esențiale pentru a-i pregăti pe cei mici pentru joburile viitorului.
MindHub, rețeaua de programare dedicată copiiilor și adolescenților cu vârste între 6 și 16 ani, prezentă pe plan local din 2019, observă similarități foarte mari între copiii români și cei din alte state europene în care operează, având aceleași abilități și interese. Indiferent de unde provin, ei sunt îndrăgostiți de tehnologie, computere, tablete și, mai ales, de roboți. În ultimul an, părinții au înțeles că timpul suplimentar petrecut de copii acasă ar trebui valorificat și au început să se concentreze pe a transfera aceste interese naturale ale celor mici către dezvoltarea abilităților digitale necesare joburilor viitorului.
“2020 a fost un an plin de provocări și cu un impact uriaș asupra multor afaceri, inclusiv asupra noastră. Acum un an reușeam să transferăm în online toate cursurile din portofoliu. Absolut toți cursanții MindHub au învățat online în primele luni ale pandemiei, iar trainerii au reușit să-și adapteze clasele la noul format de predare. Încă de la început, copiii au învățat cum să lucreze și să colaboreze în clase virtuale. Cursurile online au fost concepute în așa fel încât să reproducă cât mai fidel atmosfera din offline, iar elevii au fost foarte încântați. În prezent, academia oferă atât cursuri online, cât și offline, cu măsuri stricte de distanțare fizică și toate celelalte precauții necesare pentru a minimiza riscurile pentru copii și personal. Pandemia ne-a ajutat să abordăm noi metode și instrumente educaționale, iar digitalizarea este, acum, percepută ca un tool firesc pentru învățare”, precizează Polly Yankova, fondator al rețelei MindHub.
Mai multe pe Start-up