Este mai important să fii online decât să fii un online perfect și să nu termini niciodată de meșterit la site…fără entuziasm și dăruire nu se poate funcționa în nici un domeniu, așadar nici vânzarea de piese auto nu face excepție. Unii incep un business in domeniu auto din pasiune, alții din oportunitate , alții din lipsa inspirației, o parte din necesitate și prea putini din studiul pieței și satisfacerea nevoii consumatorului. Oricum se pornește la drum, mai important e cum se continuă și cu ce echipa, pentru că în mediul online este nevoie de multă rabdare și timp….mult timp. Odată cu deschiderea unui magazin online până la crearea unui brand online este doar un pas, însă pentru a se diferenția de celelalte din nișa sa, trebuie un minim de cercetare atât a pieței cât și a mediului de promovare, analiza grupului țintă și delimitarea segmentului de piață prin ofertarea corectă si concretă,iar piesele auto nu fac excepție. Deși nu pare, acest segment de piață ar trebui tratat la fel de serios ca cel medical, să te simti ca la medic atunci când cineva acorda atentie problemei mașinii tale, găsirea unei soluții optime si fiabile. De ce? Pentru că integritatea și sănătatea ta stau in mâna celui care oferă produsul și serviciile pentru mașina ta. Nu degeaba se spune ca mașina este prelungirea posesorului, iar când acesta se confruntă cu o problemă , cel ce se ocupă de rezolvarea ei trebuie să o facă cu încredere și siguranță, atât pentru mașina personală cât și pentru un business. Asta deoarece, nimeni nu vrea, ca după ce pleacă din service să se și întoarcă cu aceeași problemă după 2 zile sau, și mai grav ,să rezulte din asistența necorespunzătoare sau calitate a produsului un nefericit eveniment rutier. Drept urmare, vânzarea de piese de auto ar trebui luată mult mai în serios decât ca o simplă afacere pentru că stau în joc siguranța, sănătatea și integritatea celui ce apelează la serviciile tale cât și a celor din jur, precum și încrederea celor ce au un business de profil și te aleg pe tine ca și partener.