Ficosota a ajuns la afaceri de 100 milioane lei in Romania

Ficosota a ajuns la afaceri de 100 milioane lei in Romania

Ficosota, producator international activ in peste 40 de tari, ce ofera produse pentru ingrijirea casei si ingrijirea personala, consumabile igienice din hartie si snacks-uri, a depasit cifra de afaceri neta de 100 de milioane lei in 2014, raportand o crestere de circa 16,5 milioane de lei  comparativ cu 2013, si de circa 41,5 milioane lei comparativ cu anul 2012.

Compania este un jucator important pe piata europeana, aflandu-se de asemenea in proces de extindere pe pietele din Asia si America de Nord si de Sud, infiintand birouri in Singapore (2013) si New York (2014).

Pe piata locala, compania activeaza de 10 ani. Cifra de afaceri a Ficosota a crescut gradual in fiecare an. Luand in calcul ultimii 3 ani, 2014 a fost al doilea an consecutiv care a inregistrat o crestere de doua cifre. Astfel, cifra de afaceri a crescut cu 19% in anul 2014 comparativ cu anul 2013, in timp ce anul 2013 a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 41% comparativ cu anul 2012. 

Cele mai importante branduri care au generat cresterea cifrei de afaceri a companiei in anul 2014 au fost: Savex (brand de detergenti de rufe, cu o crestere a cifrei de afaceri de 39%, comparativ cu 2013), Pufies (brand premium de scutece de unica folosinta pentru copii si servetele umede, cu o crestere a cifrei de afaceri de 79%, comparativ cu 2013) si Kubeti (brand de snacks-uri pentru copii, care si-a mentinut acelasi nivel, dupa ce aproape si-a dublat cifra de afaceri in anul 2013 fata de anul 2012).

Ficosota intentioneaza sa-si continue investitia in dezvoltarea portofoliului de produse, a distributiei si a mixului de comunicare, iar pentru anul 2015 este prognozata o crestere a cifrei de afaceri de doua cifre.

Ficosota Ltd. a fost infiintata in anul 1994 in Bulgaria, iar acum isi vinde produsele in peste 40 de tari.