Frisbo a primit o investiție de 500.000 de euro de la Neogen.
În urma acestei investiții, Frisbo, primul furnizor de servicii complete de e-fulfillment din România, care preia depozitarea și procesarea comenzilor magazinelor online, ajunge la o evaluare a business-ului de 3 milioane de euro și își propune extinderea rețelei de logistică în România și în afara ei, alături de o creștere exponențială a numărului de clienți.
Potrivit reprezentanților companiei, Neogen va achiziționa adițional de la fondatori părți sociale de aproximativ 100.000 de euro și va ajunge să dețină circa 20% din acțiunile Frisbo. „Pentru a integra mai mulți operatori logistici și a permite magazinelor online sa acceseze ușor acest tip de servicii din fața calculatorului, dezvoltarea aplicațiilor Frisbo și automatizarea completă a întregului proces este absolut necesară. Pentru asta e nevoie să investim in dezvoltarea produsului Frisbo”, declară Bogdan Colceriu, Fondator Frisbo.
Beneficiul utilizării unui serviciu de e-fulfillment constă în transformarea costurilor operaționale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea mărfii, facturarea, împachetarea, livrarea sau chiar etichetarea într-un cost direct, legat de numărul de comenzi realizate și de cantitatea de marfă aflată în stoc. Frisbo gestionează procesele operaționale și logistice a circa 70 de business-uri din țară, localizate în orașe precum București, Brașov, Cluj, Timișoara dar și din afară, din țări precum Olanda, Elveția sau Bulgaria care vând online în România.
Mai multe pe Start-up