Idee inedita de promovare de la Fiat. Femei pictate care iau forma unui autoturism

Idee inedita de promovare de la Fiat. Femei pictate care iau forma unui autoturism

Grupul italian Fiat a angajat mai multi artisti de circ, performeri si contorstionisti, pentru a pune in aplicare o idee de reclama neconventionala, scrie Mashable.

Afisul de promovare al Fiat 500 Abarth Cabrio ilustreaza mai multe femei goale cu corpurile pictate si dispuse in asa fel incat siluetele lor formeaza conturul unei masini. Ideea de la baza reclamei se regaseste si in slogan, care spune despre masina ca este facuta “doar din muschi”.

Fotografia nu este una editata. Pentru realizarea ei a fost nevoie de o echipa de 40 de oameni. Craig Tracy, pictorul care a luat parte la proiect, spune despre sedinta foto ca “a fost cea mai ambitioasa, interesanta si distractiva dintre toate cele la care a participat”.

Reclama a fost gandita pentru print si urmeaza sa apara in revista ESPN. Potrivit celor implicati in procesul de creatie, a fost nevoie de mai multe zile pentru a stabili exact pozitia fiecarei femei, iar apoi pictarea corpurilor acestora pentru a crea iluzia unui autoturism.  

Agentia de publicitate Richards Group, care-si are sediul in Dallas, s-a mai folosit la un moment dat de aceasta idee, cu un spot video pe care l-a realizat in 2011, unde o italianca provocatoare apare in fantezia unui barbat, dar se transforma apoi intr-un Fiat 500 Abarth, de indata ce el se apleaca sa o sarute. Desi reclama pare una originala, un print similar a fost creat de guvernul australian pentru o campanie despre siguranta la volan.

Sursa: Incont.ro