ING Bank devine 100% disponibilă pe smartphone: cont și card fără vizită în sucursală

ING Bank Online ING Bank devine 100% disponibilă pe smartphone: cont și card fără vizită în sucursală

Începând din acest an, ING Bank România lansează procesul complet online de deschidere a unui cont bancar (cont, card și ING Home’Bank).


Începând din ianuarie 2020, ING Bank România le oferă viitorilor săi clienți posibilitatea de a deschide un cont complet online și de a primi cardul prin curier fără costuri adiționale.


Prin urmare, cei care doresc pot deveni clienți ING fără a vizita vreo sucursală, ci recurgând la aplicația ING Home'Bank disponibilă pe telefoanele lor mobile.


Printre condițiile pentru deschiderea unui cont ING 100% online se numără faptul că noul client are peste 18 ani, rezidență fiscală în România și un card de debit atașat unui cont la o altă bancă, aflată tot România.


"Serviciul pe care îl lansăm și timpul scurt necesar pentru a deveni client ING prin procesul 100% online reconfirmă promisiunea băncii de a răspunde așteptărilor clienților în ceea ce privește rapiditatea cu care lansează pe piață noi funcționalități. Mai mult, această inovație a fost prioritară pentru noi în contextul în care clienții ING se bazează pe telefonul mobil, care e principalul lor canal de banking.


Mai multe pe Start-up