Google lansat un nou update important în ceea ce privește motorul de căutare online, prin care implementează un nou algoritm de notare a site-urilor, ceea ce a adus schimbări majore în topul celor mai vizibile site-uri în căutări.
Update-ul făcut de Google este încă în derulare și va mai dura câteva săptămâni pentru a putea fi implementat la nivel global, așa că vor mai apărea fluctuații în perioada imediat următoare.
Ovidiu Joița, fondatorul și CEO-ul agenției de SEO și marketing online iAgency, explică impactul acestor schimbări și cum pot site-urile să ocupe poziții cât mai bune în topul căutărilor pe Google, în urma acestui update.
„Din statisticile analizate de noi din ultimele zile, pe proiectele noastre, am observat că s-au produs schimbări în ceea ce privește vizibilitatea site-urilor. Aceste schimbări au venit ca urmare a reajustării ponderii indicatorilor, după care este stabilită «nota finală» a unui site. Indicatorii analizați rămân aceiași, însă de acum încolo Google acordă mai multă importanță altor aspecte decât a făcut-o până în prezent.
Mai multe pe Start-up