Anul trecut, veniturile Orange România au ajuns la 947 milioane de euro, din care 250 milioane de euro în ultimul trimestru. Veniturile totale au înregistrat o creștere cu 7,4% faţă de același trimestru al lui 2014.
La finalul anului 2015, Orange avea 10.177.000 de clienți, numărul abonaților fiind în creștere cu 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Serviciul Orange TV a înregistrat peste 275.000 de abonați, cu o creștere de 75,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
În 2015 Orange a adus noi servicii și produse pe piață, precum Wi-Fi on board, conceptul Orange smart shop, stick-ul Orange TV, platforma M2M Control pentru corporații, în ultimul trimestru, serviciul apel 4G și, în teste cu utilizatorii, apelul Wi-Fi și soluția Orange Smart Home.
Serviciul apel 4G, lansat în 14 septembrie 2015, a fost bine primit de către clienții Orange, numărul de apeluri zilnice fiind în creștere constantă față de finalul lunii septembrie, la final de an, unul din trei clienți cu terminale compatibile folosind noul serviciu zilnic.
De asemenea, odată cu noua promisiune de brand, luna septembrie a adus un portofoliu simplificat de abonamente individuale ce a avut succes încă de la lansare. De exemplu, în cele 3 luni care au urmat, 40% din clienții care au ales un abonament Orange Net au optat și pentru beneficiile oferite în cadrul ofertei Orange Share.
În plus, din totalul clienților care au ales sau au prelungit un abonament în ultimul trimestru, 10% beneficiază de avantajele Family, alegând să utilizeze simultan mai multe servicii.
Consumul de date mobile 4G și-a continuat trendul ascendent, fiind de șase ori mai mare în anul 2015 față de 2014, această evoluție fiind susținută și de dublarea numărului de terminale 4G din rețea pe o bază comparabilă.
La sfârșitul anului, Orange continua să ofere cea mai extinsă acoperire pentru serviciile 4G, pentru 96% din populația urbană și 72% din totalul populației.
În 2015, Orange a avut, potrivit ANCOM, cele mai mari viteze medii reale de download din România, atât în interiorul, cât şi în exteriorul clădirilor, iar un studiu realizat cu ajutorul agenției Millward Brown în intervalul iunie-septembrie a arătat că 97% din utilizatori sunt mulțumiți de rețeaua 4G Orange.
Aproape 75% din telefoanele vândute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, înregistrând astfel un vârf al numărului de dispozitive de acest fel vândute, cu 50% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut și cu 70% mai multe telefoane 4G decât la începutul anului.
În 2015, au fost vândute de 4 ori mai multe tablete 4G față de 2014, iar, pe segmentul de wearable, vânzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.
"Anul 2016 se prefigurează a fi la fel de dinamic, tendințele de pe piață arătând un apetit crescut pentru 4G, pentru acces la divertisment pe toate tipurile de ecrane, interesul crescut pentru serviciile convergente, și trecerea la abonament a utilizatorilor de cartele reîncărcabile", a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.
Orange : Consumul de date mobile 4G a fost de 6 ori mai mare în 2015 față de 2014
Sursa: www.dailybusiness.ro