Braiconf, producatorul autohton de camasi, anunta extinderea retelei cu un concept store in cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott.
Gama de produse prezenta in cardul noului magazin este disponibila doar in showroom-ul din Calea 13 Septembrie, subliniind pozitia companiei pe piata produselor de lux.
Braiconf este primul producator roman care intra cu un magazin exclusiv pe galeria The Grand Avenue, alaturi de brand-uri renumite la nivel international.
Cel de-al 17-lea magazin din reteaua Braiconf marcheaza totodata si repozitionarea unui brand romanesc. Noua identitate vizuala se regaseste in toate elementele din concept store-ul de pe The Grand Avenue.
Acesta campanie de repozitionare marcheaza cei 65 de ani pe care producatorul roman ii aniverseaza pe piata locala.
"Lansarea magazinului de pe The Grand Avenue demonstreaza faptul ca astazi, la 65 de ani de la infiintarea acestui brand, suntem pregatiti sa ne extindem pe segmentul de lux atat cu colectii exclusive, cat si cu concept store-uri. Acestia sunt pilonii pe care ne bazam expansiunea. Strategia este una extrem de simpla – traditia se intalneste cu regulile contemporane ale retail-ului de fashion si in acest mod asiguram continuitatea unui brand romanesc. Tocmai pentru a raspunde clientilor si nevoilor lor, pe o piata extrem de competitiva, le oferim clientilor nostri si posibilitatea de a achizitiona produsele online, pentru ca noi credem in modelul omni-channel", a declarat Madalina Dragan, director general Braiconf.
Pentru a veni in intampinarea nevoilor oaspetilor J.W. Marriott si nu numai, Braiconf lanseaza serviciul Braiconf Express, prin care clientii au posibilitatea de a beneficia de o camasa made-to-measure in 24 de ore.
In cadrul concept store-ului de 55 de metri patrati din galeria The Grand Avenue, Braiconf a dezvoltat o colectie capsula pentru care au fost utilizate tehnologii superioare precum Dry & Fly ce presupun finisarea camasilor non-iron, obtinandu-se astfel o tesatura fina pentru piele si o intretinere ulterioara usoara a camasii.
Un alt element utilizat in realizarea colectiei se refera la tesaturile cu Aloe Vera care nu contin substante chimice si ofera un grad ridicat de protectie pentru pielea sensibila.
Compania, listata pe bursa sub simbolul BRCR, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 33,5 milioane de lei, in crestere cu 9%, si un profit net de 2,2 milioane de lei, mai mare cu 17% fata de 2013.
Inca de la inceputul anului, Braiconf si-a consolidat prezenta pe piata locala prin deschiderea unui magazin nou in Brasov. Astfel, magazinul din J.W. Marriott este cel de-al doilea adaugat pe harta Braiconf anul acesta.
Producatorul de camasi Braiconf Braila (simbol bursier BRCR) este o companie romaneasca listata, a carei istorie a inceput in urma cu 65 de ani. Producatorul autohton detine o retea de 17 magazine in Romania in orase precum: Bucuresti, Braila, Brasov, Bacau, Constanta, Craiova, Cluj, Galati, Pitesti, Ploiesti, Oradea si Timisoara. In fabrica de la Braila sunt angajate peste 1000 de persoane, Braiconf fiind cel mai mare angajator autohton in industria textila.
Primul producator roman care deschide magazin exclusiv pe galeria Marriott
Sursa: Dailybusiness