Orice firma care doreste sa se impuna pe piata recurge la diferite strategii prin care sa isi promoveze produsele si intentiile, iar in mediul competitiv din ziua de astazi trebuie sa fii foarte creativ pentru a putea fi observat. Campaniile de social media, reclamele la TV, bannerele online sau concursurile sunt elemente eficiente de promovare, dar nimic nu se compara cu atentia pe care o poti obtine atunci cand oferi un produs cadou, mai ales unul personalizat intr-un mod creativ.
Dezvoltarea tehnologiei a condus catre abordarea unor metode de promovare mai atractive pentru clienti, tot mai multe firme recurgand la materialele personalizate care sunt oferite cadou atat clientilor cat si partenerilor de afaceri. Un produs cadou „inarmat” cu logo-ul companiei este un instrument de marketing foarte puternic.
Astfel, cele mai multe firme recurg la tehnica de personalizare de tricouri, prin intermediul careia se transmit diverse mesaje. Tricourile pot fi folosite cu usurinta in concursuri sau campanii promotionale, fiind intotdeauna produse apreciate. Cu ajutorul unor tehnici speciale, se imprima pe un tricou un anumit logo, menit ca, printr-un simplu impact vizual, sa atraga atentia clientilor asupra produsului promovat. Tehnica de personalizare tricouri este preferata de multe firme pentru faptul ca exista posibilitatea de a-si alege formele si culorile, iar firmele de publicitate garanteaza produse de calitate superioara. Calitatea este esentiala incat, in medie, produsele promotionale sunt folosite cel putin 6 luni.
In afara tricourilor, exista si alte produse care pot fi personalizate in scopuri promotionale. Se pot enumera aici pixurile personalizate, numeroase tipuri de insigne personalizate, brichete personalizate, ceasuri sau cani termoizolante. Obiectele care par banale devin mai atractive atunci cand sunt folosite si cu alta functionalitate decat cea obisnuita sau cand sunt personalizate intr-un mod deosebit. Modurile de personalizare sunt extrem de variate, creativitatea nefiind ingradita in nici un fel.
Obiectele promotionale sunt preferate de numeroase firme datorita anumitor avantaje: au de multe ori functionalitate dubla, au o durata de viata mai lunga, imbina esteticul cu practicul, au costuri reduse si pot contribui la dezvoltarea unor branduri obiective si de incredere, mesajul inscris pe un tricou sau pe o insigna personalizata ajungand sa fie preluat si raspandit printre parteneri sau potentiali clienti.
Utilizandu-se diferite tehnici de personalizare: imprimarea digitala Piezo, gravarea sau tampografiere, se pot realiza obiecte personalizate care pot fi de un real folos in promovarea intereselor unei anumite firme intr-un mod simplu, elegant si la un pret foarte avantajos.