Publicis Groupe Romania lansează agenția Nurun

Cu birouri în 21 de țări și peste 4000 de angajați, Nurun, divizia specializată de digital a rețelei Publicis Worldwide, se lansează și în România.

Nurun România oferă servicii integrate de comunicare digitală și dispune de o gamă largă de expertize, de la strategie, creație și social media, până la programare și implementare.

Nurun România va fi condusă de către Călin Buzea și Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors, reunind astfel cunoștințele și experiența a două domenii complementare.

Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziție, va gestiona zona de strategie, technologie și mobile.      

Liviu Toader a condus Arc și, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging și brand experience.  

Nurun România pleacă la drum cu o echipă de 25 de specialiști, cu susținere tehnologică și informațională din partea rețelei internaționale.