Gabriela Lungu, managing partner & creative director The Practice, se retrage din agentia de relatii publice, incepand cu sfarsitul lunii ianuarie. Conducerea companiei este preluat de Oana Bulexa si Monica Jitariuc, in calitate de co-managing directors. Acestea au condus pana in prezent departamentele de PR si Social Media.
Acestea sunt sprijinite in noua pozitie de Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group Romania si fondator asociat al The Practice, care va achizitiona totodata actiunile detinute in companie de Gabriela Lungu.
Gabriela Lungu va incepe o cariera internationala ale carei detalii vor fi facute publice in curand, transmite agentia.
The Practice a fost fondata la finalul lui 2006, ca o initiativa antreprenoriala a Gabrielei Lungu (care fusese pana atunci la conducerea Ogilvy PR) alaturi de Ioana si Stefan Iordache (liderii grupului Leo Burnett). In prezent, agentia numara 14 consultanti impartiti in 3 departamente (PR, Social Media, Events), iar printre clienti se numara Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever.
Oana Bulexa (32 de ani) are 11 ani de experienta in comunicare, lucreaza in cadrul agentiei de aproape 8 ani si s-a numarat printre primii angajati. In prezent ocupa pozitia de sef al departamentuluide PR. Din iulie 2010 este si partener al agentiei.
Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experienta in marketing, publicitate si PR. A fost recrutata in 2010 pentru a coordona departamentul de social media al The Practice. A devenit partener in agentie in 2011.
Schimbari la varful The Practice. COO-ul Leo Burnett cumpara actiunile Gabrielei Lungu
Sursa: Daily Business